• Ik liep eergisteren rustig door de V&D, toen ik opeens zowat onder werd gelopen door een aantal kleine kleutertjes. Ik ben nogal lang, 1.80, en deze kinderen kwamen nog niet eens tot mijn heupen, dus ik moest naar beneden kijken wie er tegen mijn benen was opgelopen. En werkelijk waar, ik heb nog nooit zulke verschrikte gezichtjes gezien als toen. XD
    Ze stotterden helemaal en zeiden dat ze het niet zo bedoeld hadden. Daarna renden ze keihard weg, terwijl het meisje tegen het jongetje fluisterde; "We mogen nooit weer tegen zo'n reus opbotsen, straks had ze ons nog verpletterd!"

    Mhehehehe. :3
    Dat was heel erg leuk en grappig, die gezichten van die kinderen waren onbetaalbaar. :'D

    Zo. Wie hebben jullie nog bang gemaakt?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gisteren liep een klein meisje van achteren keihard tegen Sam op en keek ons toen heel gemeen aan D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Vandaag? Telt gisteren ook? Zo ja, de hond van Wangster

    Dat maak ik ook regelmatig mee met mijn 1.82 ;D
    En ik maak regelmatig mensen bang aangezien ik een best wel horrorachtig persoon ben.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Haha geweldig!! Kheb nog nooit iemand bang gemaakt, ik word eerder bang gemaakt XD


    -You don't know you're beautiful-

    Met koninginnen dag was ik terrasje pakken met wat vrienden.
    Ik had al best veel op en was helemaal spastisch aan het doen.
    Zie ik mijn nichtje rondlopen. Die keek me echt heel raar aan. En die keek echt om de 2 minuten. Haha, was zo grappig : $


    <3

    LOL, zielig voor jou wel :P(lol)(puh)


    -

    Oh. Ik maak mensen vaak bang door mijzelf te zijn. (cat) Handig hé?
    Dan zit ik gewoon te denken over alles en niets. Over de zin van het leven, over wat ik wil doen met mijn leven of gewoon, wat ik vanavond wil eten...
    Dan zeggen ze: 'Ieuwl, Nele! Je maakt me bang!'
    -.- Wat nou? Ik was gewoon voor me uit aan het staren ;o Iedereen zegt dat ik dan dood kijk.
    Dan kijk ik expres naar die persoon die dat zei met diezelfde dode blik.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Kan ik een paar centimeters lenen? Ik ben maar 1.62 en groei niet meer(cat)
    Mijn kat heb ik nog bang gemaakt. Dan heeft ze een schrik week. Zo grappig :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hahaha, dat is echt geniaal. Ook al ben ik 1.90, ik heb zoiets nog niet gehad. Lijkt me wel zwaar geniaal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hahaha, dat is echt geniaal. Ook al ben ik 1.90, ik heb zoiets nog niet gehad. Lijkt me wel zwaar geniaal.


    "NEE MENEER DE REUS VERPLETTER ONS NIET!"

    -Lol ik had zoiets met mijn schoonbroer in de V&D-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ze dachten dat ik niet groter als 1.55 zou worden.. Maar ik ben nu wel al 1.62 (nerd)

    Haha hilarisch. Ik eigenlijk niet :3


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.