• Ik liep eergisteren rustig door de V&D, toen ik opeens zowat onder werd gelopen door een aantal kleine kleutertjes. Ik ben nogal lang, 1.80, en deze kinderen kwamen nog niet eens tot mijn heupen, dus ik moest naar beneden kijken wie er tegen mijn benen was opgelopen. En werkelijk waar, ik heb nog nooit zulke verschrikte gezichtjes gezien als toen. XD
    Ze stotterden helemaal en zeiden dat ze het niet zo bedoeld hadden. Daarna renden ze keihard weg, terwijl het meisje tegen het jongetje fluisterde; "We mogen nooit weer tegen zo'n reus opbotsen, straks had ze ons nog verpletterd!"

    Mhehehehe. :3
    Dat was heel erg leuk en grappig, die gezichten van die kinderen waren onbetaalbaar. :'D

    Zo. Wie hebben jullie nog bang gemaakt?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahahaa lol.
    Ik mijn neefje, hij had zich bij ons achterhuis verstopt onder het raam, en toen bonste ik keihard op het raam. Hij sprong bijna een meter omhoog :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hahaha, omg, da's best erg :'D.
    Ehh, m'n kat denk ik. Dat beest rent altijd voor me weg, maar ik hou wel van d'r ^^.


    i put the fun in funeral

    Ik zie je echt nog geen 1m80 zijn...
    Ik weet niet wie ik bang heb gemaakt.
    Echt bang maken... niet echt neen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Haha, aww :')
    Dat maak ik niet mee met m'n 1.67


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ligt hier helemaal in de deuk xD
    waarom jullie allemaal zo lang zijn?
    kom ik aanzetten met mijn 1.55 -.-

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 18:50 ]


    Sometimes I Wonder: Why Is That Frisbee Getting Bigger? || Then It Hits Me

    Hahahaha echt leuk dat ze zoiets ook werkelijk zeggen. Maar ze hebben gelijk, 1.80 is groot.
    De laatste die ik ban heb gemaakt zal wel mijn hond zijn, die schrikt altijd heel erg als je hem onverwachts aanraakt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wat schattig!

    Ik had dat met Halloween, toen waren wij voor zo'n wijkvereniging verkleed als heksen... We stonden namelijk in een parcour voor een Halloweentocht. Alleen in het begin zouden we 'geesten oproepen' en dan zouden die kindjes aankomen en één van ons zou dan roepen: 'Wie stoort ons daar?' Met zo'n kattig stemmetje. Nou, ik deed dat dus een keer, begint zo'n meisje te huilen. Whoops (bloos)
    Maar het bleek uiteindelijk zo te zijn dat ze net gevallen was, hihi.


    Deep inside, I've never felt alive

    Teru schreef:
    ligt hier helemaal in de deuk xD
    waarom jullie allemaal zo lang zijn?
    kom ik aanzetten met mijn 1.55 -.-
    Welkom bij de club =)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Haha, wat lief.

    Ik liep laatst met mijn nicht door de gangen bij ons op school, ik ben zo'n 1.71 m en zij is langer, zo'n 1.89, but let's get back to the point.
    Er was dus zo'n brugger van 1.45 of zo, ja echt superklein was zij en ze knalde vol tegen mijn nicht aan.
    Verschrikt keek ze mijn nicht aan en deinste achteruit.
    Volgens mij was ze echt heel erg geschrokken, want ze rende bijna weer weg.
    Mijn nicht en ik lachten ons kapot!
    xx


    I'd rather have you, cursed or not.

    Everyday2 schreef:
    (...)Welkom bij de club =)

    eindelijk een mede kleintje

    Zo zie je maar weer, kleinen mensen zijn vaak bang voor grote mensen


    Sometimes I Wonder: Why Is That Frisbee Getting Bigger? || Then It Hits Me

    Hahaha, omg.
    Ik was gisteren samen met mijn ouders en broertje, eten bij vrienden van me ouders. Vlak voordat we aan tafel gingen komt hun zoontje naar me toe en zegt zo van: 'Jij bent eng.' Ik moest zo hard lachen. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lol, ik ben ook 1.80 maar dit heb ik nog nooit meegemaakt :'D
    Iedereen is wel altijd bang voor me als we gaan basketballen met gym. Tja, ik kan dan makkelijk verdedigen dus dat doe ik dan ook xd Dan roepen ze altijd: 'Flikker nou toch eens op man!' En: 'Wow, die is groot!' Ghehe.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 19:58 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Tablo schreef:
    Haha, aww :')
    Dat maak ik niet mee met m'n 1.67


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Haha, ik vind het echt geniaal. Straks had ze ons nog verpletterd :'D

    Ik ben maar één meter vijfenzestig maar al die kindjes zeggen wel "mevrouw" tegen mij. Nou zei Fred dus doodleuk: "Ach, die kleintjes zeggen "mevrouw" tegen iedereen met tieten en een vriendelijk gezicht.". :"D.
    Ik heb voor het laatst mijn schoonbroer bang gemaakt. En dat is een enorme (lees: 2 meter lange) en brede jongen van bijna 24, hahaha. Dus dat was wel lachen xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn moeder,mijn zusjes en zowat al mijn vriendinnen. :3
    Ow en een jongen op school.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.