• Ik in iedergeval wel :9~
    Ik heb deze week twee keer Den Bosch bezocht en daarbij heb ik drie jurkjes (bij de H&M) gekocht! Me gusta! :]

    En verder heb ik véél kleren gekocht en ubervette schoenen. Ik hou van shoppen!

    Ik ga moeilijk doen, ik zet een aantal foto's er wel op ^^


    Blijkbaar kan ik die andere niet vinden... Derp...

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 12:13 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ikke echt niet xD

    Het staat me niet en ik voel me er niet lekker in. Je kan niet gewoon met je benen wijdt zitten enzo xD Geef mij mijn jeans maar lekker (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Square schreef:
    Ik heb er één, die ik eigenlijk nooit draag. (krul)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 17:07 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Frodo schreef:
    Ik heb er echt ongelooflijk veel ;D
    Hoeveel? :9~


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik ook :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik had laatst bij de H&M ook bijna een jurkje gekocht maar ik twijfelde toch te veel. Ik vind jurkjes altijd wel leuk staan en heb zelf twee of drie jurkjes en een rok.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Haha, ik ook (: Ik heb er best veel :') Laatst heb ik deze nog gekocht:

    Klik.

    O, o, ikke! Ik vind jurkjes zo leuk. :3


    wth.

    Ik vind jurkjes wel heel leuk, maar bij andere mensen. Mij staat het echt niet.


    The universal language of art.

    Ik heb nog geen rok in mijn kledingkast hangen, laat staan een jurk. Ik haat ze.


    Ex astris, sciencia

    Ik vind ze zo leuk om te kopen he! Ik draag ze alleen nooit (nerd)
    Ik zal ze eens eventjes tellen. :Y)


    Het zijn er tien :Y)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 18:53 ]


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Ik heb denk ik 15 kleedjes, en zeker 8 kleedjes die ik nog echt heel mooi vind en aan kan doen, maar ik haat mijn benen echt zo verschrikkelijk hard dat ik ze uiteindelijk alleen maar draag buiten school.


    effort never betrays you

    Kylar schreef:
    Ik heb denk ik 15 kleedjes, en zeker 8 kleedjes die ik nog echt heel mooi vind en aan kan doen, maar ik haat mijn benen echt zo verschrikkelijk hard dat ik ze uiteindelijk alleen maar draag buiten school.

    O, ik heb alleen nog maar één keer een jurkje naar school toe gedragen, maar dat ben ik zomaar nog niet van plan. ;]
    Meestal draag ik ze op het strand, op vakanties ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben niet zo van jurkjes. Ik heb allemaal van die gekleurde broeken hangen. Echt in alle kleuren en ook een paar printjes. Ik heb wel wat jurkjes in de kast hangen, die ik draag als het heel warm buiten is en ik in de tuin ga zitten ofzo.


    To live would be an awfully big adventure

    Nou ik dus echt niet (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Nou ik dus echt niet (cat)

    Goh, je meent het. (joehoe)


    Deep inside, I've never felt alive