Ik wil 3 =] info komt er aan
Naam :
Joyce.
Text (langer dan 10 regels please) :
Héééj liefjes,ik ben joyce.Maar mensen zeggen jos tegen mij,but i hate that name.so call me joyce n_n!Ik ben 16 jaar jong en daar heb ik geen klagen over ofso.Mijn moeder is amerikaans.Maar ze heeft mijn vader ontmoet toen ze met haar ouders in amerika was,en ja van het een komt het ander.Toen ze alleen was gaan wonen is ze naar amerika verhuisd.En toen kreeg ze mij,ik ben er tot mijn 5e gebleven maar toen ben ik verhuisd naar europa.En weetje,ik heb er geen spijt van.Ik ben mij gaan uitten in muziek omdat ik op school nooit veel vrienden had.Ik schrijf teksten en ik maak er de muziek op.Mensen zeggen dat ik een mooie stem heb,en wel goed gitaar kan spelen,maar ik houw mijn kunsten liever voor mij alleen en mijn vrienden.Veel heb ik er niet,maar die paar dat ik heb wil ik voor geen goud missen.Ze zijn mijn leven geworden,voor hun heb ik ingezien dat er meer is in het leven en ben ik open gebloeid.Ik ben ook fan geworden van tokio hotel!Ik vind de jongens gewoon super maar tom komt er boven uit.Een verslaving van mij is shoppen en naar de disco gaan met die paar vrienden dat ik heb.Het is gewoon geweldig,en je moest is weten hoeveel leuke jongens je daar niet tegen komt.Maar volgens mij ben ik te veel aan het vertellen niet?Ik ga je maar laten,bye!<3
Plaatje (MET URL) :
http://tvmedia.ign.com/tv/image/article/724/724929/ithe-ocis-willa-holland-20060810050643978.jpg