Rusland! 8D If you don't stand for something, you'll fall for anything.
This is serious business, those old women are really going to the eurovision. Russia has gone deeper than anyone has dared to go before.
Stiekem is het wel geniaal.
-
4 mei 2012 - 22:224 mei 2012 - 23:38
No offense, maar als ik zou stemmen, zou ik stemmen op een lied dat ik goed vind.........en da's niet deze LKSDHFDSLG :']
Wel schattig."Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo
4 mei 2012 - 23:40Ik steun helemaal niemand. Die avond kruip ik verweg mijn bed in om er ook maar niets van mee te krijgen.
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
4 mei 2012 - 23:41HAHAHAHAHAHA GENIAAAAAL! Ik stem altijd op het land met de grootste borsten
Ierland was er toch ook een keer in een kalkoenenpak en dan had je Finland met Lordi nog...Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
4 mei 2012 - 23:45Leela schreef:
HAHAHAHAHAHA GENIAAAAAL! Ik stem altijd op het land met de grootste borsten
Ierland was er toch ook een keer in een kalkoenenpak en dan had je Finland met Lordi nog...
Ga je dan voor de hangende borsten of voor de stevige?"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
4 mei 2012 - 23:46Mombasa schreef:
(...)
Ga je dan voor de hangende borsten of voor de stevige?
Voor de stevige, haha. Is mijn schoonbroer ooit mee begonnen, haha.Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
4 mei 2012 - 23:46Zalig vind ik het !
I'm in love with cities I've never been to and people I never met.
4 mei 2012 - 23:49Leela schreef:
(...)
Voor de stevige, haha. Is mijn schoonbroer ooit mee begonnen, haha.
Hahaha, heerlijk dit. Misschien ga ik door jou toch wel kijken om borsten te vergelijken"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
4 mei 2012 - 23:50Mombasa schreef:
(...)
Hahaha, heerlijk dit. Misschien ga ik door jou toch wel kijken om borsten te vergelijken
Is het ook. Hij zei dus zo: "Ik stem op vrouwen met een volle boezem"Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
4 mei 2012 - 23:51Haha, ik vind dat kleine omaatje wel grappig.
[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 23:51 ]
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
4 mei 2012 - 23:52Leela schreef:
(...)
Is het ook. Hij zei dus zo: "Ik stem op vrouwen met een volle boezem"
Dat zegt hij nog redelijk netjes. Mag ik bij jullie komen kijken??? Hahaha"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
5 mei 2012 - 12:27Tablo schreef:
No offense, maar als ik zou stemmen, zou ik stemmen op een lied dat ik goed vind.........en da's niet deze LKSDHFDSLG :']
Wel schattig.
I wasn't actually being serious about voting for them, you know? x'DIf you don't stand for something, you'll fall for anything.
5 mei 2012 - 12:27Tragically schreef:
Haha, ik vind dat kleine omaatje wel grappig.
Zij is 86, geloof ikIf you don't stand for something, you'll fall for anything.
5 mei 2012 - 13:10Omerta schreef:
Russische pop is nog wel te doen of mijn pa luistert naar de goede liedjes xP
Ach. Ze zijn wel schattig. 8D
En die muziek is vrij ... Russisch, ja. Russische muziek is over het algemeen verschrikkelijk. :'D
OT
Ik vind het wel leuk die omaatjes en als zij willen zingen, waarom niet?[ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 13:10 ]
Today will be Girl's Day party with you~
5 mei 2012 - 13:13Awh, this is so cute but no... Volgens mij zullen ze allemaal uit medelijden stemmen, slim hoor Rusland. Maar ik support Turkije.
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
5 mei 2012 - 13:18