• Morgen vertrek ik naar Duitsland!
    Eerst een dagje winkelen met mijn zussen en zondag en maandag gaan we met zijn allen(ouders, 2 zussen, broer, broertje, vriend zus en ik) naar Movie Park!
    Vorig jaar zijn we er ook naar toe geweest in de meivakantie en toen vond ik het echt super leuk!
    Alleen wordt er niet lekker weer voorspeld, koud en grote kans op regen:(
    Maar toch heb ik er superveel zin in!
    Wie van jullie is er ook wel eens gewest?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben zo vaak in Duitsland geweest dat ik het niet meer weet hoe vaak :W.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Movie Park Germany? Een keer met school, ik haat het altijd om zo lang in die wachtrijen te staan. :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Daar ben ik geweest met Yoda, een hele tijd terug. It was awesome.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daar kom ik bijna elk jaar (: Ik woon vijf minuten van de Duitse grens. Ik vind het daar nog steeds helemaal geweldig, vooral de frietjes daar zijn lekker.
    Maar alvast veel plezier!


    Take risks and conquer your fears.

    Julah schreef:
    Movie Park Germany? Een keer met school, ik haat het altijd om zo lang in die wachtrijen te staan. :W

    Ik hoef bijna nooit in de rij te staan, mijn broer zit een rolstoel en wij krijgen dan waarschijnlijk een bandje waarmee we voor mogen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pericles schreef:
    Daar kom ik bijna elk jaar (: Ik woon vijf minuten van de Duitse grens. Ik vind het daar nog steeds helemaal geweldig, vooral de frietjes daar zijn lekker.
    Maar alvast veel plezier!


    Waar woon je ergens? Gelderland? Of, als je onverhoopt Twentse bent: woar kommie weg?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Waar woon je ergens? Gelderland? Of, als je onverhoopt Twentse bent: woar kommie weg?

    Haha nee, ik woon in Limburg (:


    Take risks and conquer your fears.

    Bloedzoeker schreef:
    (...)
    Ik hoef bijna nooit in de rij te staan, mijn broer zit een rolstoel en wij krijgen dan waarschijnlijk een bandje waarmee we voor mogen


    Ach ja, dan is het nog niet leuk dat je eerder aan de beurt komt, vanwege je broer..

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 21:05 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Pericles schreef:
    (...)
    Haha nee, ik woon in Limburg (:


    DAMN I COULD'VE KNOWN IT!

    Dat is echt het enige Nederlandse accent wat ik niet kan, samen met Frysk, haha.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    DAMN I COULD'VE KNOWN IT!

    Dat is echt het enige Nederlandse accent wat ik niet kan, samen met Frysk, haha.

    Zo moeilijk is het niet, gewoon een beetje boers praten haha.


    Take risks and conquer your fears.

    movie park ? heb ik nog niet van gehoord, denk 'k, wat is het juist ? ;D

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 21:14 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    movie park ? heb ik nog niet van gehoord, denk 'k, wat is het juist ? ;D

    een soort Disneyland, maar dan van Nickelodeon ofzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    :O Ik ben jaloers, heb je niet heeel toevallig een lege plek in je koffer?

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 21:22 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    :O Ik ben jarloers, heb je niet heeel toevallig een lege plek in je koffer?


    Jaloers. Grammar Nazi's. They're fucking everywhere (cat)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bloedzoeker schreef:
    (...)
    een soort Disneyland, maar dan van Nickelodeon ofzo


    Oh, lijkt wel leuk ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.