• Let niet op mijn topictitel a.u.b haha

    Nou, ik heb dus bijna geen ervaring met jongens (goede tenminste) en sinds een paar weken vind ik een jongen leuk die een jaar hoger zit. Nou omdat ik alleen met speelse jongens te maken had enzo weet ik niet goed wat ik eigenlijk moet doen bij hem. Iedereen (ook zijn vrienden) zeggen dat hij iets té serieus is en niet vaak lacht enzo. Nou weet ik niet echt hoe ik hem benader zonder hem af te schrikken hehe. Dat hij zogezegd te serieus is maakt op zich niet echt veel uit, maar ik ben bang dat ik dan iets verkeerds zeg en hij dat dan verkeerd opvat of hij me te raar vind.
    Dusseh, de do's and dont's bij een gesprek met een "serieuze" jongen? Ervaringen, adviezen?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Vraag gewoon of 'ie samen huiswerk wil maken?


    26 - 02 - '16

    Omerta schreef:
    (...)

    Dan kun je vanzelf nog een gesprek aanknopen. Vraag het bijvoorbeeld in je pauze. Als je het dan snapt kun je heel lief naar hem glimlachen en voor je hem bedankt nog over iets leuks beginnen. Dan merk je vanzelf hoe hij reageert.
    (Plus het is een subtiele, maar vrij duidelijke hint over het algemeen.)


    Hmm. Klinkt best wel goed. Heb ik even geluk dat hij vaak in het studeerlokaal rondhangt tijdens de pauze xd.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Quiescent schreef:
    Gewoon jezelf zijn en niet teveel humor maken om te flauwe dingen :')


    Kan me best wel lukken. Maar als ik nerveus ben dan lach ik vaak en praat ik over vreemde onderwerpen haha.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Omerta schreef:
    (...)

    Alwins opmerking was leuk en die van jou kwam heel fout over op me. Mehehe.
    En ach, zelfs de meest serieuze jongens kunnen soms de leukste humor dragen. I know from experience, want mijn vent kan ook af en toe overdreven serieus zijn. :Y)


    Jup. Meestal zijn de meest serieuze mensen gewoon de mensen die vol humor zitten maar dat niet durven of willen tonen


    quidquid excusatio prandium pro

    11th schreef:
    Vind uit van wat hij houdt en begin daar over te praten. Al is dat bij mij geen oplossing omdat de meeste jongens van voetbal en auto's houden en ik daar dus echt niks van weet...


    Zou hij dat niet een beetje stalkerig vinden?
    Haha ja, da's echt irritant dat ze dan over hun lievelingsonderwerpen ronduit zitten te vertellen en daar zit je met je mond vol tanden xd.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Outlaws schreef:
    (...)

    Zou hij dat niet een beetje stalkerig vinden?
    Haha ja, da's echt irritant dat ze dan over hun lievelingsonderwerpen ronduit zitten te vertellen en daar zit je met je mond vol tanden xd.


    Vragen stellen. Een beetje doen alsof je hun dingen interessant vind is wel eens nodig op zijn tijd. Val wordt ook zo gelukkig als ik af en toe interesse toon in z'n ICT dingen e.d. Dan straalt 'ie helemaal en wordt 'ie een stuk openlijker en enthousiaster. So cute. :'D

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:14 ]


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Vragen stellen. Een beetje doen alsof je hun dingen interessant vind is wel eens nodig op zijn tijd. Val wordt ook zo gelukkig als ik af en toe interesse toon in z'n ICT dingen e.d. Dan straalt 'ie helemaal en wordt 'ie een stuk openlijker en enthousiaster. So cute. :'D


    Ja da's wel waar. Het kan zijn dat ik het later wel leuk blijk te vinden.
    Awh, dat is echt zo schattig! Toen ik zoiets deed bij mijn allereerste vriendje had hij me al door haha. Maar het maakte niks uit bij 'm. xd


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    11th schreef:
    Vind uit van wat hij houdt en begin daar over te praten. Al is dat bij mij geen oplossing omdat de meeste jongens van voetbal en auto's houden en ik daar dus echt niks van weet...


    Dan heb je nu een jongen gevonden die niet van voetbal houd hehe xD

    On-topic: Ik kom op bepaalde mensen ook te serieus over, maar ben ook altijd wel in voor een goede grap of iets dergelijks. Gewoon jezelf zijn en uitvinden wat zijn interesses zijn. En tja hulp vragen bij vakken waar ie goed in is, is ook altijd a fine way. Alhoewel, bij mij begint het soms irritant te worden omdat iedereen mij vraagt om hulp bij geschiedenis xD


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik ken genoeg serieuze mensen, waar je super goed mee kunt praten trouwens, maar ook een goed gevoel voor humor hebben.


    Remember when...