• Ja, ik ben er weer met mijn filmpjes die waarschijnlijk redelijk wat mensen gaan choqueren maar ik wilde dit even delen om aan te tonen wat voor kutmensen er rondlopen op deze aardbol.

    Niet voor erg gevoelige kijkers

    Bij het begin moet je verder spoelen tot iets na 2 minuten tenzij je de reclame erbij wilt hebben







    Deel 4
    Deel 5
    Deel 6


    Ik weet dat er waarschijnlijk mensen zijn die ze niet allemaal gaan zien, maar voor het geval dat je ze wel wilt zien, heb ik alles op een rijtje gezet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Waarom doet zij mee aan zo'n tv programma, vraag ik me af

    Krullieees schreef:
    Waarom doet zij mee aan zo'n tv programma, vraag ik me af


    Idd, dat vraag ik me bij heel veel van die Amerikaanse series af .__.
    't Kan niet anders dan dat ze er betaald voor krijgen en/of dat het verhaal zwaar overdreven wordt. Maar alsnog, hoe kan je een kind nou zo behandelen? Afschuwelijk.


    i put the fun in funeral

    Die vrouw heeft hulp van een psychiater nodig. Het is niet heel moeilijk om te zien dat ze met een depressie kampt. Misschien haat ze het kind vanwege zijn vader. Don't know. Ik praat haar ook absoluut niet goed en wat mij betreft mogen ze de kinderen weghalen, maar als ze ze echt wilt houden heeft ze psychische hulp nodig. En misschien een begeleider o.i.d.


    Til hug og blod.

    Kill that women with fire D:


    Shoganai i ne~

    Ja, het is verschrikkelijk wat ze gedaan heeft. Maar dat heeft ze nu ook zelf wel door. Die man die brandt haar echt volledig de grond in. Praat gewoon normaal met d'r...


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Beter gaan ze iets voor dat arme kind doen en gaan ze hun tijd niet verdoen met zeggen wat die moeder allemaal fout doet dan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat ik ook er vond, is dat die man die haar heeft opgegeven, zei dat hij ontzettend vaak de jeugdzorg heeft gebeld. Maar dat die gewoon niets deden.
    Het ergert mij echt hoe slecht dat geregeld is en dan vooral daar.


    Tell me about it, stud.

    Bradshaw schreef:
    Wat ik ook er vond, is dat die man die haar heeft opgegeven, zei dat hij ontzettend vaak de jeugdzorg heeft gebeld. Maar dat die gewoon niets deden.
    Het ergert mij echt hoe slecht dat geregeld is en dan vooral daar.

    Ja, ik aanbidt daarom ook onze verzorgingsstaat. Ookal bezuinigt ze veel, de verzekeringsmaatschappijen kunnen het hier niet flikken om niet meer te financieren, omdat de behandeling te duur is.


    Deep inside, I've never felt alive

    Bradshaw schreef:
    Wat ik ook er vond, is dat die man die haar heeft opgegeven, zei dat hij ontzettend vaak de jeugdzorg heeft gebeld. Maar dat die gewoon niets deden.
    Het ergert mij echt hoe slecht dat geregeld is en dan vooral daar.


    In Nederland is de jeugdzorg ook slecht geregeld. Ik werd als tiener bijna uit huis geplaatst waar ik het als enige goed had, omdat ik als probleem jongere werd bestempeld. Maar ondertussen weet ik zo een gezin waar de kinderen al jarenlang mishandeld worden en toekijken naar hoe hun moeder dikke orgies houd en die ook slecht verzorgd worden en daar wordt geen hol aan gedaan! Om kotsmisselijk van te worden!


    Til hug og blod.

    Honestly?
    Ik vind dat ze goed op haar plek is gezet. Zo hoor je een kind gewoon niet te behandelen, en ergens moet je je dat toch wel realiseren?
    Já, mensen doen grof tegen haar, en já het is velen tegen één. En wat dan nog? Zoiets hoor je gewoon niet te doen, alleenstaand of niet.
    Dit moet je gewoon niet doen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 0:09 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    En dan te bedenken dat sommige mensen die misschien betere ouders zouden zijn geen kinderen kunnen krijgen.


    Physics is awesome

    Aragog schreef:
    Honestly?
    Ik vind dat ze goed op haar plek is gezet. Zo hoor je een kind gewoon niet te behandelen, en ergens moet je je dat toch wel realiseren?
    Já, mensen doen grof tegen haar, en já het is velen tegen één. En wat dan nog? Zoiets hoor je gewoon niet te doen, alleenstaand of niet.
    Dit moet je gewoon niet doen.

    Ik snap je punt, maar ik vind het nog het ergste dat het online en op tv te zien is. Iemand op zijn nummer zetten vind ik oké, doe ik zelf ook.
    Maar dit vind ik gewoon zielig. Ja, ze heeft iets ergs gedaan, en ja, ze is niet goed bij haar hoofd.
    Maar dit gaat me dan toch nét iets te ver.


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    Ik snap je punt, maar ik vind het nog het ergste dat het online en op tv te zien is. Iemand op zijn nummer zetten vind ik oké, doe ik zelf ook.
    Maar dit vind ik gewoon zielig. Ja, ze heeft iets ergs gedaan, en ja, ze is niet goed bij haar hoofd.
    Maar dit gaat me dan toch nét iets te ver.

    Ik snap dat ook hoor, vooral omdat ze op een gegeven moment gewoon vier mensen tegen haar had. Dat had ook wel iets minder gemogen, omdat die mannen zelf hun punt al duidelijk hadden gemaakt.
    Maar alsnog, ik heb een zusje van drie en die draagt allang geen luiers meer, en praat je de oren van je kop :'D. Dusja.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Ik snap dat ook hoor, vooral omdat ze op een gegeven moment gewoon vier mensen tegen haar had. Dat had ook wel iets minder gemogen, omdat die mannen zelf hun punt al duidelijk hadden gemaakt.
    Maar alsnog, ik heb een zusje van drie en die draagt allang geen luiers meer, en praat je de oren van je kop :'D. Dusja.

    Ik heb het ook niet helemaal gekeken, alleen het eerste filmpje. Maar zoals iemand al zei: dat wijf heeft echt een psychiater nodig.
    En dan snap ik het ook wel ja ;] Mijn buurmeisje is ook rond die leeftijd en die brabbelt er vrolijk op los ;]


    Deep inside, I've never felt alive