• Ja, ik ben er weer met mijn filmpjes die waarschijnlijk redelijk wat mensen gaan choqueren maar ik wilde dit even delen om aan te tonen wat voor kutmensen er rondlopen op deze aardbol.

    Niet voor erg gevoelige kijkers

    Bij het begin moet je verder spoelen tot iets na 2 minuten tenzij je de reclame erbij wilt hebben







    Deel 4
    Deel 5
    Deel 6


    Ik weet dat er waarschijnlijk mensen zijn die ze niet allemaal gaan zien, maar voor het geval dat je ze wel wilt zien, heb ik alles op een rijtje gezet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wil je zeggen waar het over gaat?

    Gerrie schreef:
    Wil je zeggen waar het over gaat?

    Over een moeder die haar kind verwaarloosd...
    Het kindje is 3jaar, kan nog steeds niet praten en is nog steeds niet "zindelijk"..
    Ze gaf hem amper te eten en liet hem een hele dag in zijn bedje liggen.
    Ook riep ze naar hem zonder reden, de kamer waar hij in lag was vuil, stonk en was niet geschikt voor kinderen en noem maar op.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben hem helemaal aan het volgen, laat je sews weten wat ik vind!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Er zijn mensen die gewoon niet geschikt zijn om kids op te voeden. Jammer dat die mensen alsnog wel een paar eierstokken hebben gekregen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leannan schreef:
    (...)
    Over een moeder die haar kind verwaarloosd...
    Het kindje is 3jaar, kan nog steeds niet praten en is nog steeds niet "zindelijk"..
    Ze gaf hem amper te eten en liet hem een hele dag in zijn bedje liggen.
    Ook riep ze naar hem zonder reden, de kamer waar hij in lag was vuil, stonk en was niet geschikt voor kinderen en noem maar op.


    En de kamer waarin hij lag, kwam geen licht, het was er pikkedonker en dat arme jongetje moest er 2O uur per dag in zitten omdat die hel van een moeder hem er maar 4 uur per dag uit haalde;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het een beetje vreselijk dat ze haar zo op tv aan het belachelijk maken zijn.
    Oké, ze heeft haar kind verwaarloosd, maar dit... Dat is dan weer Amerika.


    Deep inside, I've never felt alive

    Aurelia schreef:
    Er zijn mensen die gewoon niet geschikt zijn om kids op te voeden. Jammer dat die mensen alsnog wel een paar eierstokken hebben gekregen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Aife schreef:
    Ik vind het een beetje vreselijk dat ze haar zo op tv aan het belachelijk maken zijn.
    Oké, ze heeft haar kind verwaarloosd, maar dit... Dat is dan weer Amerika.

    + Hoe zit het met de pa?
    Neem aan dat je als ouders toch allebei je kids op moet voeden. Beetje bullshit dat hij dan buiten schot blijft.


    No growth of the heart is ever a waste

    No chears for her. (no_chears)

    Ik heb de eerste vijf/zeven minuten gekeken.
    Ik wil niet verder kijken. Ik kijk niet verder.
    Ik wil niet weten in welke wereld wij leven. Ik wil geen details horen. Ik wil niet. Ik wil mijn mening niet in woorden omzetten.
    Kindermishandeling en dat ze dat nog eens extra in zo'n talkshow doen met die reacties is me er ook effe over.
    ...
    Kim, verdomme! D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Even serieus hee,
    Ik verdedig haar echt niet of zo , want ik vind het niet kunnen wat ze doet, maar ik zie ook niet hoe die vrouw helemaal kleineren dat kindje gaat helpen?


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Gosh, wat een verhaal.. Zo'n mens (als ik haar zelfs al 'mens' kan noemen) verdient het niet om moeder te zijn!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja, de wereld is Fuckt up. Dat moet toch niets nieuws zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Cooper schreef:
    Even serieus hee,
    Ik verdedig haar echt niet of zo , want ik vind het niet kunnen wat ze doet, maar ik zie ook niet hoe die vrouw helemaal kleineren dat kindje gaat helpen?
    Dit inderdaad. Ja ze is fout, maar het werkt echt niet om haar de grond in te boren.


    Life is hard and then we die

    Nu ja, uiteindelijk is het wel allemaal heel dubbel. Haar uitschelden heeft geen zin, over de vader reppen ze geen woord en uiteindelijk weten we nog altijd niet hoe het eindigt met die jongen


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien