• Ik ben echt zo gelukkig de laatste tijd! Geen idee hoe dat komt, maar ik ben constant aan het lachen en ik niemand kan mijn goede humeur verpesten! Normaal verpest één klein ding mijn dag altijd, maar dat is nu totaal niet het geval. Lol, 't is zelfs zo erg dat ik mij al zorgen begin te maken of er niets mis is met mij. :')
    Anyway, om mijn onnuttige topic nuttig te maken, nog iemand die mijn vreugde deelt of juist diepongelukkig is?

    Super ! echt houden zo ! ;D
    ik kan de ene moment mij gelukkig voelen en de andere moment zonder enige aanleiding me echt rotslecht voelen en dan weer even daarna mij weer gelukkig voelen , echt wel raar, maar ik leer er mee om te gaan. (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Jezabels schreef:
    (...)
    OMG OMG OMG OMG! *O* Ik heb zelfs nog keigoed nieuws: ik heb misschien kaarten voor RW te pakken gekregen! :3

    oh. mijn. god. dat meen je niet! HOE?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Lanter schreef:
    (...)
    oh. mijn. god. dat meen je niet! HOE?

    De beste vriendin van de broer van een vriendin van mij had combitickets over, en ze wilt die kwijt. Dus nu gaat mijn vriendin aan haar broer vragen of hij aan zijn beste vriendin kan vragen of ik die misschien mag hebben. :Y)

    Burlington schreef:
    Nope.
    Guess I'm just sad and pathetic.
    But I'm happy for you.


    Pass the damn ham, please.

    Jeeej! Happy voor jou!
    Ik begin ook eng te worden; vorige zomer heb ik de hele tijd hermetisch in een lange broek en vest rondgelopen etc en vandaag had ik opeens een korte broek aan! Ja, die had ik nog van het jaar daarvoor. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jezabels schreef:
    (...)
    De beste vriendin van de broer van een vriendin van mij had combitickets over, en ze wilt die kwijt. Dus nu gaat mijn vriendin aan haar broer vragen of hij aan zijn beste vriendin kan vragen of ik die misschien mag hebben. :Y)

    Haha, ik hoop dat zij ze aan jou geeft. :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ben gelukkig. (:


    "Ignite, my love. Ignite."