• Heb een paar ideeën gekregen van mensen, voor een titel. Welke is het leukst?

    - Worthless
    - Died inside
    - Reflection
    - A Girl Worth Fighting For
    - True To Your Heart
    - Never Surrender ||||

    - Different |

    Hebben jullie nog ideeën?

    Verhaallijn:
    Heather is een meisje die anders is dan de anderen. Ze houdt van mode, en ontwerpt ook haar eigen kleding. Soms ziet ze er wat apart uit. Hierdoor accepteren ze haar niet. Heather trekt zich veel van al het commentaar aan, en wordt depressief. Ze snijdt zichzelf en als ze in de spiegel kijkt ziet ze alleen maar een dik, lelijk meisje.
    Ze heeft het gevoel dat opgeven de beste manier is om van alles af te komen. Ze vindt zichzelf niks waard, en ze heeft verder ook niemand. Haar ouders zijn er nooit, als ze er zijn heeft ze er ruzie mee. Uiteindelijk komt ze iemand tegen die haar het gevoel geeft dat ze wél wat waard is, en dat is iemand waar ze voor zal vechten.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 19:41 ]


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    Never Surrender. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Connor schreef:
    Never Surrender. (:


    This. ^^
    Hoewel ik eerlijk moet zijn en moet zeggen dat de verhaallijn een beetje standaard is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Different.
    Nah oke, ik ben slecht in dit soort dingen.


    The universal language of art.

    Connor schreef:
    Never Surrender. (:


    Life is hard, just break it with your head <3

    Never Surrender maar dat is logisch haha. :'D


    Your make-up is terrible

    Escritura schreef:
    (...)

    This. ^^
    Hoewel ik eerlijk moet zijn en moet zeggen dat de verhaallijn een beetje standaard is.


    Zat ik ook al aan te denken.. Ik hoopte dat ik het verhaal anders dan normaal kon maken, maar de verhaallijn is inderdaad standaard. Hopelijk krijg ik meer inspiratie. En als je ideeën hebt, zijn ze altijd welkom.


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    Assassin schreef:
    Never Surrender maar dat is logisch haha. :'D


    :')


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.