Ik heb dus een verhaal, een Draco Malfoy Lovestory, en daar heb ik even hulp voor nodig. Twee beetjes hulp.
Het verhaal gaat over Valerie, 14 jaar, in het 4de jaar van Hogwarts. Ze zit in Gryffindor en heeft last van twee "handicapts". Deze worden in het verhaal uitgelegd. Ze heeft twee vrienden, één in Ravenclaw en één in Hufflepuf. Ze is tijdens de afgelopen jaren verliefd geworden op Draco (suprise, suprise), hoewel ze ook door hem een freak genoemd wordt (*hehe* masochistisch he ).
Nou is het dus dat ik haar in het Triwizard Tournament prop ipv Cedric Diggory. Ik zit dus met het probleem, wie stop ik bij opdracht 2 onder water?
Als u mij wilt helpen, stem dan even op deze poll, als u wilt.
Mijn tweede probleem. Omdat Cedric niet de mogelijkheid heeft om dood te gaan tijdens het Triwizard Tournament, maar ik wel zo dicht mogelijk bij de storyline wil blijven, heb ik een manier nodig om Cedric te vermoorden in mijn verhaal. Wie weet een manier, die ook in het verhaal past?
Bij voorbaat dank voor uw hulp
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.