• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig...

    VOL
    Vampieren;
    1- Bill Kaulitzion Arooncat
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ;Mortenson
    3- Alyssa Brown ; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    VOL!
    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3- Eliza Maya Winter ; 4Everdeen
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery ;NightShot
    7- Sarah Amy Hall; annemellark
    8- Sammy-May Rodriguez;IHeartMusicc
    9- Gereserveerd Arooncat
    10-Joshua Adams ; Gabumon




    Naam;
    Leeftijd;
    Quizlet naam;
    Mens of vampier;
    Innerlijk;
    Uiterlijk;
    Extra;
    Nummer van opoffering[1 t/m 10];

    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.
    *Reserveringen blijven 2 dagen staan.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 12:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlwaysKlaine schreef:
    (...)

    Btw wel toevallig Joshua lijkt of hij Anorexia heeft en Arrow heeft het xD


    Haha xd. Ik wou ook eerst dat één van me poppetjes dat had.. Maar ik zag dat iemand anders het al had [Blijkbaar Arrow dus xd] en toen verzon ik dat maar xd. Mag Sofie en Joshua anders nog van plek wisselen ? [a']


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    Mag Sofie en Joshua anders nog van plek wisselen ? [a']


    Ja is goed, doe ik meteen ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlwaysKlaine schreef:
    (...)

    Ja is goed, doe ik meteen ;)


    Yee ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De jongen staat er nu ook bij


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alle rollen zijn toegevoegd in de lijst!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah fck ik zie nu pas dat ik ze dezelfde achternaam heb gegeven.. Dat was niet de bedoeling XD. Ze zijn namelijk geen familie of zo

    De achternaam van Sofie verander ik in Bennet, xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    Ah fck ik zie nu pas dat ik ze dezelfde achternaam heb gegeven.. Dat was niet de bedoeling XD. Ze zijn namelijk geen familie of zo

    De achternaam van Sofie verander ik in Bennet, xd.

    Ja ik heb het veranderd ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlwaysKlaine schreef:
    (...)
    Ja ik heb het veranderd ;)


    Dankjewel ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Er zij. nog twee plekken open 1 mannelijke vampier en 1 mannelijk slachtoffer !!!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Mag een vrouwelijk slachtoffer ook nog?}


    Tijd voor koffie.

    {Mocht het nog kunnen, wil ik die plek graag reserveren!}


    Tijd voor koffie.

    (ik reseveer manlijk vampier en mens)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Naam;Bill Kaulitzion
    Leeftijd;17
    Quizlet naam;AroonCat
    Mens of vampier;vampier
    Innerlijk; Bill houd er niet van om mensen pijn te doen, tot hij bloed ziet.
    Dan word hij onwijs hebberig en zal hij geen genade tonen.
    Hij is goed in verleiden, maar heefd nog nooit een vriendin gehad.
    Bill is bijna nergens bang voor en als je hem boos maakt heb je kans op een bloedwond.

    Uiterlijk;







    Extra;Bill was vroeger zanger, en houd nog steeds van zingen, vaak stiekem als hij alleen is doet hij dat nogsteeds.
    Hij mag dan wel dood zijn, maar besteed altijd aandacht aan zijn uiterlijk, en heefd ook een erg aparte eigen style.
    Bill heefd een piercing in zijn wenkbrouw en zijn tong, ook heefd hij een tatoo in zijn nek,op zijn arm staat Freiheid 89 (hij is oorspronkelijk duits, en heefd dus een accent) en een ster op zijn heup.
    Hij is vaak erg rustig, maar bloed enkel ruikt word hij hyper.
    Hij heefd een trouma aan silver, hij is er eens in vast blijfen zitten (zie foto 3.)
    Hij ws Gothic, en vind het helemaal niet leuk een vampier te zijn, zijn angst is om een vriendin te verliezen door hebberig naar bloed te worden.
    Nummer van opoffering[1 t/m 10];-
    (het kan dat ik wat vergeten ben, en hem aanpas.)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 20:52 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [

    4Everdeen schreef:

    {Mag een vrouwelijk slachtoffer ook nog?}


    4Everdeen schreef:
    {Mocht het nog kunnen, wil ik die plek graag reserveren!}


    deze had ik eerder nog verzonden...


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen:
    Sorry, ja maak maar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.