• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig...

    VOL
    Vampieren;
    1- Bill Kaulitzion Arooncat
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ;Mortenson
    3- Alyssa Brown ; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    VOL!
    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3- Eliza Maya Winter ; 4Everdeen
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery ;NightShot
    7- Sarah Amy Hall; annemellark
    8- Sammy-May Rodriguez;IHeartMusicc
    9- Gereserveerd Arooncat
    10-Joshua Adams ; Gabumon




    Naam;
    Leeftijd;
    Quizlet naam;
    Mens of vampier;
    Innerlijk;
    Uiterlijk;
    Extra;
    Nummer van opoffering[1 t/m 10];

    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.
    *Reserveringen blijven 2 dagen staan.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 12:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zal ik het topic anders al openen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vul mijn pers. zo uitgebreid in waiit


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    Ik vul mijn pers. zo uitgebreid in waiit


    Okii, maar ze staan er wel alvast bij ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Over 10 Minuten open ik het topic, je krijgt een bericht van me als hij er is in je GB


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik zit in de auto en mobiel internt is heel sloom, dus ik reageer laat..


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Topic 1


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ Mijn karakters heb ik aangepast ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Mijn karakters heb ik aangepast ;d ]


    Goed ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan je mij die opoffering nog eventjes uitleggen? Want ik snap er nog niet echt veel van..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Naam: Chayenne Sharona Avery
    Leeftijd; 17
    Quizlet naam; NightShot
    Mens of vampier; Mens
    Innerlijk; Ze is lief en grappig bij vrienden, maar als ze je niet mag laat ze dat duidelijk merken. Ze komt vaak intimiderend over omdat ze altijd zo kil kijkt. Ze kan best bitchy zijn, maar dat doet ze bij mensen die ze niet vertrouwt of niet mag. Verder is ze wel lief enzo.
    Uiterlijk;


    Ze is een mooi meisje. Ze heeft lang, zwart golvend haar, en ze is 1,73 lang. Ze heeft een volle boezem en is slank. Haar grijs-blauwe ogen komen mooi uit door haar zwarte haar, en de zwarte make up rond haar ogen. Maar ze kijkt vaak kil en dreigend. Verder heeft ze volle lippen en heeft ze nooit last van puistjes omdat ze geen vette huid heeft.
    Extra; /
    Nummer van opoffering[1 t/m 10]; 6

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 14:21 ]


    El Diablo.

    JE bent toegevoegd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gabumon schreef:
    Kan je mij die opoffering nog eventjes uitleggen? Want ik snap er nog niet echt veel van..


    Nou de persoontjes worden op nummer opgeofferd, elke offering is anders, de een word verleid de ander hardhandig etc.
    Pas na de rituele die moeten worden uitgevoerd kan de echt offering plaatsvinden, en dat is doormiddel van het drinken van het bloed enzo.
    Uiteindelijk gaat diegene dood en word ook een vamp en die voegt zich terug onder de mensen om ze te lokken enzo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    :O Can I join? :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    AlwaysKlaine schreef:
    (...)

    Nou de persoontjes worden op nummer opgeofferd, elke offering is anders, de een word verleid de ander hardhandig etc.
    Pas na de rituele die moeten worden uitgevoerd kan de echt offering plaatsvinden, en dat is doormiddel van het drinken van het bloed enzo.
    Uiteindelijk gaat diegene dood en word ook een vamp en die voegt zich terug onder de mensen om ze te lokken enzo.


    Oww, want ik snapte het sterven gedeelte namelijk niet zo ;d

    Maar dan wil ik wel een plekje reserveren als mens. Nummer 1 ? (: Is doe ook gevuld ;d
    Graag een meisje.. Speel laatste tijd iets te vaak een jongen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    TheRumIsGone schreef:
    :O Can I join? :Y)


    Ja hoor, kom er maar bij.

    Ik zoek wel nog jongens. Maar meisje is ook goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.