• IK weet niet of sommige van jullie vorige keer de voice kids hebben gekeken, maar ik zat te kijken met mijn vader en hij zei dat ik me moest opgeven (Ik had al een andere wedstrijd om namelijk in de finale van de Y-Factor op te treden) Dus ik schrijf me voor de gein in. Dus word mijn moeder later vandaag gebeld dat ze mijn filmpje voor auditie hebben gezien en dat ik dus door ben naar de auditie rondes voor de jury!
    Ik had mezelf eerst ingeschreven als grapje maar ben toch doorgekozen.
    Ik moet dus 13 Mei naar Amsterdam gaan voor mijn auditie.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Mag je dat wel zomaar vertellen, dat je door bent voor een auditie? In elk geval veel succes met je auditie, ben benieuwd wanneer 't op tv komt!


    “Love is a contradiction.”

    Wauw, dat is echt super gaaf! Ben heel benieuwd :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Wauw, dat is echt super gaaf! Ben heel benieuwd :')


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Lavendor schreef:
    Mag je dat wel zomaar vertellen, dat je door bent voor een auditie? In elk geval veel succes met je auditie, ben benieuwd wanneer 't op tv komt!
    Ik weet het eigenlijk niet, maar ik ben echt zo blij. Ik was namelijk Tarzan op de PS3 aan het spelen en toen kwam mn ma ineens binnen van: "Ik heb nieuws"

    Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd. (cat)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Bedankt voor de lieve reacties.

    Gefeliciteerd :'D

    Mijn vriendinnen zeurden ook dat ik mij moest inschrijven ,maar ik ben over 2weken al 15 dus te oud :3


    Shoganai i ne~

    NyanDash schreef:
    Gefeliciteerd :'D

    Mijn vriendinnen zeurden ook dat ik mij moest inschrijven ,maar ik ben over 2weken al 15 dus te oud :3
    Ik ben 14 ik word 15 Juni 15 dus

    Atropos schreef:
    Wauw, dat is echt super gaaf! Ben heel benieuwd :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Woow, echt vet! Heel veel succes!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.