• Deel 4


    En dan voel ik me zo volwassen voor mijn leeftijd als ik dit zie...
    Mijn ouders zouden dat niet eens toelaten.
    Wat is jullie mening hierover?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 14:14 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leela schreef:
    (...)

    Nee, haha. Ik heb het over de vijftienjarigen zoals ik. Ik vond dat de mensen hier te veel over een kam schoren.

    Persoonlijk kan ik hen niet kwalijk nemen. Meestal hoor je alleen maar over die gevallen.
    Jij bent het eerste 'geval' dat anders is, waar ik over gehoord heb.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Kijk ze allemaal, het is echt vreselijk, nu lkkr tlc strange addictions kijken, echt chill, ben ik blij dat ik alleen m'n labello heb. ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ten eerste vind ik dit wel schokkend, maar eerder omdat het aantoont hoe snel je in een vicieuze cirkel raakt. Die moeder kreeg een kind op haar vijftiende en haar kind wil hetzelfde. De moeder weet dat dat geen goed idee is, maar blijkbaar heeft ze dat haar kind niet aan haar verstand kunnen brengen. En uiteindelijk is het niet echt de schùld van da meisje, het is de schuld van de manier waarop ze is opgevoed en van de maatschappij in het algemeen. Er zijn genoeg meisjes die er van dromen op hun vijftiende hun prince charming tegen te komen en ik zelf heb daar ook van gedroomd, natuurlijk, maar ik wéét wel dat dat onrealistisch is, terwijl er anderen zijn die dat precies niet beseffen.
    Maar wat ik wil zeggen, is dat we het niet hààr de schuld kunnen geven. En da tik de presentratice héél vervelend bezig vindt, eigenlijk. En dat ik niet snap waarom mensen met zoiets op tv willen komen ^^


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    2 keer per dag seks? Dafuq, m'n vriendje en ik doen het niet eens 2 keer per week.
    Mabon, ik vind persoonlijk dat die Tyra best wel gemeen is tegen dat meisje. Als je op haar let dan merk je dat ze best verlegen is, en ze ziet er ook niet echt uit als de meeste gevallen die zwanger zijn op hun 15e etc. Als je naar haar kijkt dan zou je totaal niet zeggen wat voor een verhaal er zich achter haar bevind, ze ziet er gewoon als een lief meisje uit.
    Ik vind het best wel zielig, je ziet echt dat dat meisje serieus in de war is met zichzelf.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    PUKKELxDING schreef:
    ... Ik vind eigenlijk dat Tyra best wel lullig tegen 'r doet. Ja ok, dat meisje moet niet gaan trouwen, maar kom op zeg. Zo verschrikkelijk is dat meisje toch niet?


    Dat inderdaad. Al kun je wel verwachten dat dat gebeurd als je naar zo'n talkshow stapt...

    Wat ik nog het meest schokkend vind is dat ze 5 dagen per maand een overdoses aan vruchtbaarheidshormonen neemt. Die ze dan ook nog via internet besteld en niet via een dokter heeft gekregen. Dat kan gewoon niet gezond zijn.

    Maar toch, heb erg gelachen om de filmpjes.

    Omg heb er geen woorden voor (cat)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ik heb hier erg weinig over te zeggen, behalve dat ik het uitermate triest vind. Ik hoop dat ze ooit de vrede in zichzelf en de liefde vind waar ze zo hard naar opzoek is.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Eristic schreef:


    Dit is pas erg(cat)

    She is sick. o_O


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    PUKKELxDING schreef:
    ... Ik vind eigenlijk dat Tyra best wel lullig tegen 'r doet. Ja ok, dat meisje moet niet gaan trouwen, maar kom op zeg. Zo verschrikkelijk is dat meisje toch niet?


    Pass the damn ham, please.