• Deel 4


    En dan voel ik me zo volwassen voor mijn leeftijd als ik dit zie...
    Mijn ouders zouden dat niet eens toelaten.
    Wat is jullie mening hierover?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 14:14 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OMFG.
    Ik heb niet alles gezien, maar damn, ze is echt te jong. ><


    Tell me about it, stud.

    Lol, ze gedraagt zich ook nog eens als een 12-jarige :W


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.



    Dit is pas erg(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb het eerste filmpje gezien.
    Echt.
    Wow.
    Niet normaal.
    Ik wil hier geen mening over hebben. Ik wil hem niet zeggen. Ik -flipt-

    Kim, ge zijt weeral bedankt om die filmpjes met ons te delen. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Zij zijn niet volwassen. Als ze dat waren geweest hadden ze wel besloten iets anders te doen.
    Verschrikkelijk.


    I am an idiot, I move.

    Flemish schreef:
    Ik heb het eerste filmpje gezien.
    Echt.
    Wow.
    Niet normaal.
    Ik wil hier geen mening over hebben. Ik wil hem niet zeggen. Ik -flipt-

    Kim, ge zijt weeral bedankt om die filmpjes met ons te delen. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Flemish schreef:
    Ik heb het eerste filmpje gezien.
    Echt.
    Wow.
    Niet normaal.
    Ik wil hier geen mening over hebben. Ik wil hem niet zeggen. Ik -flipt-

    Kim, ge zijt weeral bedankt om die filmpjes met ons te delen. (cat)

    Is graag gedaan*O*
    Ik ben een youtubefreak hé


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eristic schreef:


    Dit is pas erg(cat)



    Ze is erna toch veranderd ondanks ze haar kind heeft gekregen..op haar 19de was ze voor een 2de keer zwanger


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jeez, trouwen gaat al te ver, maar da's tot daar aan toe. Kinderen? What the fuck, die moet je echt niet willen als je vijftien bent. Zieke wereld D:


    i put the fun in funeral

    ... Ik vind eigenlijk dat Tyra best wel lullig tegen 'r doet. Ja ok, dat meisje moet niet gaan trouwen, maar kom op zeg. Zo verschrikkelijk is dat meisje toch niet?


    Life is hard and then we die

    Factory schreef:
    Zij zijn niet volwassen. Als ze dat waren geweest hadden ze wel besloten iets anders te doen.
    Verschrikkelijk.


    comfort in c h a o s

    Ik ben echt niet tegen mensen die op hun 20e trouwen en er volledig achter staan etc. Maar op je vijftiende ben je nog niet volwassen en toch een beetje jong.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:00 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    ''I'm gonna ask you an adult question now... Do you have sex with him?''
    ''Uh, yeah... about two times a day.''

    OMFG. Mind = fucking bloooown. Ze is echt gek! En dat ze nog een kind probeerde te krijgen. Ik wil echt zien hoe ze nu leven.


    The odds are néver in our favor.

    Oké mensen, heads up: dit meisje is inderdaad te jong om te trouwen, maar ik ga hier NIET zeggen dat ik het te jong vind om je op je vijftiende te verloven. Laat ik eerlijk zijn tegen jullie: mijn vriendje is sinds een tijdje ook mijn verloofde en tussen ons zit hetzelfde leeftijdsverschil als tussen dat meisje en haar vriend, ik ben vijftien, hij is achttien. Nou is het punt dat we ervoor gekozen hebben omdat we van elkaar houden en niet om maar zo snel mogelijk te trouwen - wat we pas over een (paar) jaar (? wanneer weten we nog niet ?) gaan doen - maar meer om de ring te zien als een teken dat ik totaal voor hem ga en dat ik wil wachten tot we oud genoeg zijn. Ik ken hem al sinds ik een klein meisje ben, ik kom inmiddels al zeven jaar iedere dag bij hem over de vloer - of hij hier - en ik weet onderhand beter waar zijn moedervlekjes zitten dan waar de mijne zitten (dat is meer symbolisch gesproken, hoor, haha). En een tijdje terug heb ik behoorlijk wat (heel vervelende) dingen meegemaakt, hij overigens ook, in de jaren dat ik hem ken heeft hij kanker gehad, een vuurwerkongeluk, zijn moeder een auto-ongeluk, noem maar op. En we zijn er altijd nog voor elkaar geweest, dus heeft hij me ten huwelijk gevraagd (wat meer vragen was als: "Ik hou van je en ik wil je niet meer kwijt" ). En ik heb ja gezegd, op de voorwaarde dat we nog zouden wachten met daadwerkelijk trouwen aangezien ik vijftien ook te jong vind.
    Kinderen wil ik echt pas als we ouder zijn, hoor, als ik een jaar of 25-30 ben, haha, moet er niet aan denken nu!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:12 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    *facedesk*
    Alsjeblieft, lieve Heer hoog in de hemel, zorg ervoor dat ik deze mensen kan heropvoeden.
    Amen.


    "Well, well. Look who we've got here!"