• Ik heb in september 2011 een jongen ontmoet op de kermis en hij is echt heel leuk, lief en grappig. Ik heb z'n nummer en hij de mijne. We hadden een tijdje geen contact maar ik ben nu weer met hem aan het smsen. Hij heeft gevraagd of ik mee kom naar de kroeg. Hij is 17 en ik wordt in september(een dag na de kermis) 16. Ik ga donderdag miss mee. Ik durf alleen niks tegen me ouders te zeggen want die gaan uit hun plaat als ze horen dat ik naar de kroeg ga. Maar ik vindt hem echt heeeel leuk. Dus hier wil ik ff over praten enzo, advies en mensen die hetzelfde hebben


    Can't you see i'm buizy

    Kweet nie hou hij van achternaam heet maar hij woont bij mij in het dorp ergens


    Can't you see i'm buizy

    Ja broek en noord- en zuid- scharwoude is allemaal langedijk ja dat klopt het is eigenlijk gewoon 1 dorp maar het moet weer opgedeeld worden. Ik ben al slecht in topo maar het moet weer moeilijk


    Can't you see i'm buizy

    nieniet schreef:
    Ja broek en noord- en zuid- scharwoude is allemaal langedijk ja dat klopt het is eigenlijk gewoon 1 dorp maar het moet weer opgedeeld worden. Ik ben al slecht in topo maar het moet weer moeilijk


    't Is allemaal oud en een pokke eind fietsen, that's all I know (cat).
    Stiekem moet ik gewoon mee. Maandag vroeg Daan of ik mee ging, maar toen had ik al met Nicole en zo afgesproken.


    i put the fun in funeral

    SUKKEL!!! Nouja ik heb donderdag afgesproken en nou wil me moeder naar de bios oid PRECIES OP DIE DAG!!!


    Can't you see i'm buizy

    nieniet schreef:
    SUKKEL!!! Nouja ik heb donderdag afgesproken en nou wil me moeder naar de bios oid PRECIES OP DIE DAG!!!
    Als je toch naar de kroeg gaat kun je best daarna gaan


    Life is hard and then we die

    nieniet schreef:
    SUKKEL!!! Nouja ik heb donderdag afgesproken en nou wil me moeder naar de bios oid PRECIES OP DIE DAG!!!


    Mja da's kut (cat).
    ... Maar misschien gaat Daan wel! 8D Omg, Daan, omg omg.


    i put the fun in funeral

    Jij met je Daan obsessie!


    Can't you see i'm buizy

    nieniet schreef:
    Jij met je Daan obsessie!


    Had ik je al verteld van koninginnedag? want anders wordt het hoog tijd dat ik dat ga doen... c:


    i put the fun in funeral

    Nee nog niet ZEG ZEG ZEG ZEG!!!


    Can't you see i'm buizy

    nieniet schreef:
    Nee nog niet ZEG ZEG ZEG ZEG!!!


    Beter doe ik dat in een GB, voordat dit topic opeens verandert in een Daan-topic.


    i put the fun in funeral

    HAHAHA ja dat klopt beter jij dat doen ja


    Can't you see i'm buizy

    Ik zou sowieso gewoon gaan. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'