• - Afgelast wegens moeilijke privé omstandigheden. -

[ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 18:19 ]

Til hug og blod.

Ik zal de twee ook even nalopen nog. Al waren beiden op hun eigen manier leuk. :]

Til hug og blod.

Cresseyde schreef:
    Als je zin hebt kan je nog een beoordeling krijgen van mij, misschien kan je er nog iets nuttigs uithalen...

Tips, kritiek, random opmerkingen, je levensverhaal, alles is meer dan welkom :3

Intersectional feminist

Stuur het maar door, je krijgt al die dingen terug xD!

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Ah, m'n internet was weg en de router staat bij de buren waar we samen mee doen. Ik kon op mijn ipod op dat van de andere buren, maar Q pakt hem niet daarop..
    Jammer dat het gestopt is :[ Ik had m'n verhaal in ieder geval wel af en wilde 'm insturen op de vijftiende, maar 't viel dus even tegen.
    'k Hoop dat er misschien in de toekomst weer een nieuwe Q's Best Allrounder komt, want ik vond het wel origineel :]

Ik was Tablo btw.

[ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 9:56 ]

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Je kan het ook nog doorsturen (naar mij) voor commentaar...

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

story is er niet meer? pb terug please

wanneer krijg ik de credits?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Als ik geld heb. Voorlopig dacht ik een baan te hebben, die ik alweer op ga zeggen zodra ik inkomsten krijg (die ik deels verschuldigd ben aan m'n moeder, die m'n treinkosten heeft voorzien en nu steeds m'n ziekenfonds moet betalen voor me). Verder heb ik ook wel een ander baantje, maar dat zijn onverwacht zo weinig uren (en daar moet ik woensdag nog beginnen), dat ik denk ik nauwelijks m'n telefoonrekening kan betalen. Er is een reden dat ik de wedstrijd zo vroeg stop heb gezet - Het momenteel gewoon even geen duidelijke inkomsten hebben is daar 1 van.

Til hug og blod.

Turmoil schreef:
    Als ik geld heb. Voorlopig dacht ik een baan te hebben, die ik alweer op ga zeggen zodra ik inkomsten krijg (die ik deels verschuldigd ben aan m'n moeder, die m'n treinkosten heeft voorzien en nu steeds m'n ziekenfonds moet betalen voor me). Verder heb ik ook wel een ander baantje, maar dat zijn onverwacht zo weinig uren (en daar moet ik woensdag nog beginnen), dat ik denk ik nauwelijks m'n telefoonrekening kan betalen. Er is een reden dat ik de wedstrijd zo vroeg stop heb gezet - Het momenteel gewoon even geen duidelijke inkomsten hebben is daar 1 van.

Aha, oke. Het was gewoon een vraagje

En dat was alleen maar een antwoord.

Til hug og blod.

Turmoil schreef:
    En dat was alleen maar een antwoord.

(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)

Tisiphone schreef:
    wanneer krijg ik de credits?

Tisiphone schreef:
    (...)

Dat heeft ze toch al beantwoord.. Heb geduld...

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Tisiphone schreef:
    (...)

Godverdomme zeg; Welk deel van 'Ik heb geen geld, omdat ik in een crisis zit' snap jij niet?

Til hug og blod.

Zo, ik heb het geld maar geleend van iemand. Hopelijk ben je nu tevreden.
    Meer kon ik niet missen, dus klaar er a.u.b niet over.

Til hug og blod.