• - Afgelast wegens moeilijke privé omstandigheden. -

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 18:19 ]


    Til hug og blod.

    Haha, ik ben echt blij dat ik meedoe aan deze wedstrijd. Ik zit er nu echt al helemaal over in mijn hoofd te malen over wat en hoe ik het aan zal gaan pakken :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Haha, ik ben echt blij dat ik meedoe aan deze wedstrijd. Ik zit er nu echt al helemaal over in mijn hoofd te malen over wat en hoe ik het aan zal gaan pakken :')


    Hehe en dat vind ik dus ook het leukste om te zien. Ik ben ook heel erg benieuwd naar alles wat ik binnenkrijg en wat wij als jury te lezen krijgen. Hopelijk zitten er een paar mooie edelsteentjes tussen!


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Hehe en dat vind ik dus ook het leukste om te zien. Ik ben ook heel erg benieuwd naar alles wat ik binnenkrijg en wat wij als jury te lezen krijgen. Hopelijk zitten er een paar mooie edelsteentjes tussen!


    Shinies o.o Give me the shinies o.o


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Shinies o.o Give me the shinies o.o



    Til hug og blod.

    Is iemand al begonnen aan zijn opdracht of moeten ieders hersentjes nog kraken? 8D


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    Is iemand al begonnen aan zijn opdracht of moeten ieders hersentjes nog kraken? 8D


    ik ben al begonnen, maar zit nu ff vast


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Komt vast wel goed. Je hebt de tijd nog! :]


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    Is iemand al begonnen aan zijn opdracht of moeten ieders hersentjes nog kraken? 8D

    Ik heb m'n onderwerp, een subcultuur. Ik weet alleen niet helemaal zeker of het een subcultuur genoemd kan worden, maar wikipedia zegt "_____ has grown into a popular subculture among teenagers and young adults around the world", dus ik denk dat het er dan wel een is (:
    'k Heb voor een SA gekozen, maar 't is zo'n beetje de eerste keer dat ik iets schrijf hier...... dus ik ben benieuwd wat ik ervan kan maken :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Meteen een mooie kans om ervan te leren, toch? :]
    En ja hoor, kies wat je wilt. Zolang je maar je best doet om ons te overtuigen van jouw passie ervoor. (bloos)


    Til hug og blod.

    Ik kies dus voor een culuur of subcultuur. Mag ik dan een SA schrijven vanuit een meisje/jongen haar/zijn standpunt?

    Gerrie schreef:
    Ik kies dus voor een culuur of subcultuur. Mag ik dan een SA schrijven vanuit een meisje/jongen haar/zijn standpunt?


    Wat jij wilt. Zolang je maar het minimum en maximaal aantal woorden in de gaten houd bij het kiezen van een gedicht of een SA en de punten waar wij op gaan letten.


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Wat jij wilt. Zolang je maar het minimum en maximaal aantal woorden in de gaten houd bij het kiezen van een gedicht of een SA en de punten waar wij op gaan letten.


    Okehhh *O*

    Succes! *O*


    Til hug og blod.

    Ik wilde trouwens even mijn naamswijziging doorgeven.
    Atropos -> Quiescent.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ^ Aangepast.

    Nog 10 dagen te gaan mensen. Maken jullie al vorderingen? :]


    Til hug og blod.