• Hier is de Facebook-discussie.


    Ik wist niet of er al een topic van was, maar ik ben het zwaar met deze man eens. Wat vinden jullie hiervan?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ken hem al, hahaha. Ik vind hem zo awesome.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hahahahaha xD, wat een muts...
    Dit zijn dingen die ik ook doe, maar die doe ik uit mijzelf..
    Het is best zielig dat ze de moeite doet om dat te posten op FB en er een extreem drama van maakt xD.
    Geweldig dat die vader het zo doet!!
    Had er ook al van gehoord, maar had het nog niet gezien


    Blub

    Wat zou ik zeggen. Da's niet zo slim van dat wijf. (;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Omg, dat is echt geweldig lolz


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    I'd die if someone shot my laptop.

    Maar ik zet dan ook niet zulke idiote dingen op facebook.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wat een HELD. :'D


    ars moriendi

    Cosette schreef:
    I'd die if someone shot my laptop.

    Maar ik zet dan ook niet zulke idiote dingen op facebook.


    Juist! Ik zou het ook nooit op Facebook zetten, al heb ik wel redelijk strenge ouders. Ik heb hier ooit wel een topic geopend over hen en dat heb ik ze eerst laten lezen, want ik heb respect voor mijn ouders hoe ze me ook mogen behandelen. En daarbij heb ik zelf altijd geleerd, als je ergens mee zit, dan praat je dat uit met je ouders. En dat doe je niet door zo'n offensieve, disrespectvolle brief op Facebook te plaatsen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb dat hele filmpje gekeken, wat een vent. Serieus, ik kan er zo niet tegen hoe sommige mensen hun hele leven opblazen en hun ouders belachelijk maken op facebook. Seriously, doe normaal D:


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb dat hele filmpje gekeken, wat een vent. Serieus, ik kan er zo niet tegen hoe sommige mensen hun hele leven opblazen en hun ouders belachelijk maken op facebook. Seriously, doe normaal D:


    Ja toch? Ik vind het namelijk heel erg normaal om thuis te komen, even de vaatwasser te doen en zo mogelijk nog wat andere dingetjes. En dan even stofzuigen en dweilen. En mijn bed maak ik sowieso op als ik opsta, dat vind ik niet meer dan normaal ._.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Die gast is mijn held. Dat kind is echt vreselijk, nu vind ik het erg dat ik ook Hannah heet o.o


    We can't spend our lives waiting to live.

    Cosette schreef:
    I'd die if someone shot my laptop.

    Maar ik zet dan ook niet zulke idiote dingen op facebook.


    comfort in c h a o s

    Ik vond die man echt fantastisch tot het moment dat hij die laptop ging martelen. Maar stiekem blijft hij geniaal.

    Though, If someone puts a bullet through my laptop, I'm going to kill him slowly and painfully.
    (cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Deze man verdient serieus een medaille, haha. Ik ben het zwaar met deze man eens. Ik vind het echt niet normaal als je zulke dingen post, en ik zou het trouwens niet eens durven aangezien mijn moeder ook facebook heeft, haha.