• Ik heb rollen nodig voor mijn verhaal, aangezien ik zelf een beetje lui ben om ze zelf te verzinnen. Ik laat het dus aan jullie over!
    Hier is een korte beschrijving van mijn verhaal:

    Wat als je al een niet te makkelijke leven hebt en er opeens iemand opduikt die het alleen maar nog moeilijker maakt? Dat gebeurt bij Ariana. Ze komt iemand tegen die precies dezelfde naam heeft, precies dezelfde achternaam en het enge, precies hetzelfde gezicht heeft. Ze komen van twee verschillende familie's, twee verschillende scholen, en toch komen ze elkaar tegen. Maar wat het nog erger maakt, ze zijn verliefd op/strijden om dezelfde jongen... Dat betekent oorlog, niet waar?
    Het is een heel slecht en heel vaag beschrijving, ik weet het. Ik ben er niet zo goed in :$ Anyways, ik heb dus rollen nodig!

    Rollen:
    4 vriendinnen van Ariana. Het liefst een beetje spontane persoonlijkheid en wat modieus. Voor de rest laat ik het aan jullie geweldige fantasie over.
    Bithces Hier is geen limiet aan. Ze moeten echte bitches zijn.
    Pestkoppen/Meelopers
    Overige leerlingen.

    Invullen:
    Rol:
    Volledige Naam:
    Bijnaam: Hoef niet, mag
    Geboortedag+Leeftijd:
    Uiterlijk:Beschrijving + Foto.Mag bekend persoon zijn, hoef niet. Als het er wel een is, graag naam bijzetten.
    Karakter: Laat je fantasie de vrije loop gaan!
    Interesses/Hobby's:
    Familie:
    Extra:

    Ik kies niet de eerste, maar de beste!
    Alvast bedankt voor het invullen!(als er iemand iets invult :$) Ook wil ik even weten of mijn verhaal een leuk idee is, ook al is het een vage beschrijving xD:$.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 16:19 ]


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Is goed :) lijkt me wel een leuk verhaal.:)x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DirectionerM schreef:
    Is goed :) lijkt me wel een leuk verhaal.:)x


    Zal ik je dan waarschuwen als het online wordt gezet? (A) :$ En dankje :D

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 23:07 ]


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Als het kan :) x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Haha, tuurlijk kan dat:P Hoezo zou het niet kunnen? xD


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    BeautyInside schreef:
    (...)

    Nop, nog niet. Ben nog bezig met een cover maken enzo. Maar ik denk wel binnenkort. Maar het zal in het begin niet zo heel actief zijn, aangezien ik ook nog mijn andere verhaal nog af moet schrijven xD.


    Heb je ookal en Trailer? :D


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik heb er nog een gemaakt (: Hopelijk heb je nog nodig.

    Rol: Overig persoon (gepest meisje)
    Volledige Naam: Alicia Rose Stilton
    Bijnaam: Spleetje, bigfoot
    Geboortedag+Leeftijd: 19 december 1995
    Uiterlijk:Beschrijving + Foto: Alicia
    Alicia heeft donkerblond/bruin haar. Ze heeft en beugel in; en ze is niet de allerknapste om te zien. Ze draagt altijd kleren van vorig jaar. Ze heeft schoenmaat 43, vandaar haar bijnaam bigfoot. En is 1,74 lang. En ze is 66 kilo.
    Karakter: Alicia word gepest al sinds de brugklas. Omdat als ze bukt je altijd haar bilspleet ziet, en ook omdat ze schoenmaat 43 heeft; ze noemen haar altijd spleetje, of bigfoot. Alicia wil graag vriendschap sluiten met de hoofdpersoon en haar vriendinnen maar ze durft ze niet aan te spreken. Alicia is niet zo modieus en daarom vinden de meeste meiden op school haar voor schut staan.
    Interesses/Hobby's: haar hobby's zijn ballet en zingen.
    Familie: Alicia, is enigskind; haar moeder is overleden toen ze 10 jaar was. Haar vader is 56 jaar, en heeft en eigen cafe. Daardoor staat Alicia er vaak alleen voor. Haar enige steun zijn haar Opa en Oma en haar konijn Grey
    Extra: Ze is dol op haar konijn Grey, zoals hier boven staat

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 19:29 ]


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    SwaggerLove schreef:
    (...)

    Heb je ookal en Trailer? :D


    Nop... Helaas niet>< Ik kan alleen maar covers maken, geen trailers :$ En bedankt voor je rol!<3


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    BeautyInside schreef:
    (...)

    Nop... Helaas niet>< Ik kan alleen maar covers maken, geen trailers :$ En bedankt voor je rol!<3


    Als je wilt wil ik wel en trailer voor je maken? (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    SwaggerLove schreef:
    (...)

    Als je wilt wil ik wel en trailer voor je maken? (:


    Oee dat zal heel fijn zijn! Wat moet je allemaal weten om een trailer te maken? (A)


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.