Ik heb rollen nodig voor mijn verhaal, aangezien ik zelf een beetje lui ben om ze zelf te verzinnen. Ik laat het dus aan jullie over!
Hier is een korte beschrijving van mijn verhaal:
Wat als je al een niet te makkelijke leven hebt en er opeens iemand opduikt die het alleen maar nog moeilijker maakt? Dat gebeurt bij Ariana. Ze komt iemand tegen die precies dezelfde naam heeft, precies dezelfde achternaam en het enge, precies hetzelfde gezicht heeft. Ze komen van twee verschillende familie's, twee verschillende scholen, en toch komen ze elkaar tegen. Maar wat het nog erger maakt, ze zijn verliefd op/strijden om dezelfde jongen... Dat betekent oorlog, niet waar?
Het is een heel slecht en heel vaag beschrijving, ik weet het. Ik ben er niet zo goed in
![:$ :$](/images/smilies/blushing.gif)
Anyways, ik heb dus rollen nodig!
Rollen:
4 vriendinnen van Ariana. Het liefst een beetje spontane persoonlijkheid en wat modieus. Voor de rest laat ik het aan jullie geweldige fantasie over.
Bithces Hier is geen limiet aan. Ze moeten echte bitches zijn.
Pestkoppen/Meelopers
Overige leerlingen.
Invullen:
Rol:
Volledige Naam:
Bijnaam: Hoef niet, mag
Geboortedag+Leeftijd:
Uiterlijk:Beschrijving + Foto.Mag bekend persoon zijn, hoef niet. Als het er wel een is, graag naam bijzetten.
Karakter: Laat je fantasie de vrije loop gaan!
Interesses/Hobby's:
Familie:
Extra:
Ik kies niet de eerste, maar de beste!
Alvast bedankt voor het invullen!(als er iemand iets invult
![:$ :$](/images/smilies/blushing.gif)
) Ook wil ik even weten of mijn verhaal een leuk idee is, ook al is het een vage beschrijving
![xD xD](/images/smilies/XD.jpg)
:$.
[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 16:19 ]
Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.