• Ik heb rollen nodig voor mijn verhaal, aangezien ik zelf een beetje lui ben om ze zelf te verzinnen. Ik laat het dus aan jullie over!
    Hier is een korte beschrijving van mijn verhaal:

    Wat als je al een niet te makkelijke leven hebt en er opeens iemand opduikt die het alleen maar nog moeilijker maakt? Dat gebeurt bij Ariana. Ze komt iemand tegen die precies dezelfde naam heeft, precies dezelfde achternaam en het enge, precies hetzelfde gezicht heeft. Ze komen van twee verschillende familie's, twee verschillende scholen, en toch komen ze elkaar tegen. Maar wat het nog erger maakt, ze zijn verliefd op/strijden om dezelfde jongen... Dat betekent oorlog, niet waar?
    Het is een heel slecht en heel vaag beschrijving, ik weet het. Ik ben er niet zo goed in :$ Anyways, ik heb dus rollen nodig!

    Rollen:
    4 vriendinnen van Ariana. Het liefst een beetje spontane persoonlijkheid en wat modieus. Voor de rest laat ik het aan jullie geweldige fantasie over.
    Bithces Hier is geen limiet aan. Ze moeten echte bitches zijn.
    Pestkoppen/Meelopers
    Overige leerlingen.

    Invullen:
    Rol:
    Volledige Naam:
    Bijnaam: Hoef niet, mag
    Geboortedag+Leeftijd:
    Uiterlijk:Beschrijving + Foto.Mag bekend persoon zijn, hoef niet. Als het er wel een is, graag naam bijzetten.
    Karakter: Laat je fantasie de vrije loop gaan!
    Interesses/Hobby's:
    Familie:
    Extra:

    Ik kies niet de eerste, maar de beste!
    Alvast bedankt voor het invullen!(als er iemand iets invult :$) Ook wil ik even weten of mijn verhaal een leuk idee is, ook al is het een vage beschrijving xD:$.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 16:19 ]


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Oah hij is un beetje lang geworden maar het werd opeens een van mijn favoriete rollen (a). I love her :)
    Nu ff de bitch :)

    BTW: het verhaal aan het bijna is helemaal niet slecht hoor :) Het lijkt me leuk en ik neem alvast zeker een abo :D

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 21:43 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Zaynies schreef:
    Oah hij is un beetje lang geworden maar het werd opeens een van mijn favoriete rollen (a). I love her :)
    Nu ff de bitch :)

    BTW: het verhaal aan het bijna is helemaal niet slecht hoor :) Het lijkt me leuk en ik neem alvast zeker een abo :D


    Dat maakt niet uit ;) Ik hou juist wel van rollen die lekker uitgebreid zijn xD Hmm... Ik denk dat ik haar wel ga gebruiken. Moet ik nog ff zien. Heel erg bedankt!<3

    Auw dankje :$ Ik had eerst een ander idee maar die was totaal niet origineel. En toen kwam op deze idee xD Weet niet of deze ook origineel is, maar ja(A) Oee thank you<3 :$ Zal ik je dan waarschuwen als ik hem online zet? (A)


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Invullen:
    Rol: Bitch.
    Volledige Naam: Sharony Yasmin Gaëlle Tropèz (Achternaam van haar eigen vader)
    Bijnaam: Sharon, Elle of Miss Tropèz.
    Geboortedag+Leeftijd:16. Ze is geboren op 5 okt 1996

    Uiterlijk:


    Georgia Jagger.
    Sharon heeft lichtblonde krullen die ze wel eens rood of zwart verft. Eerst hingen haar haren tot op haar kont, maar ze heeft ze afgeknipt. Sharony heeft olijfgroene ogen. Ze is best knap, maar door haar uitstraling wordt je meteen afgeschrikt, zo bitchy. Haar lijf is niet dik of dun maar normaal. Haar cup is een D-Cup en daar is ze heel trots op. Haar kledingstijl is sexy, kort en open. Haar hakken moeten hoog zijn, haar rokjes kort en het maakt niet uit als je overal in kunt kijken. Ze paradeert altijd vlak achter de leider-bitch aan, en neemt het van haar over als ze er niet is.

    Karakter: Haar karakter is niet zo moeilijk te beschrijven: Bitchy, bitchy en nog eens bitchy. Sharony is een jonge vrouw, die sterk in haar schoenen staat. Ze weet wat ze wil en heeft overal een duidelijke mening over. Niemand twijfelt aan die mening. Ze is onafhankelijk maar dat betekent niet dat ze niet goed kan samenwerken. Het liefst doet ze alles zelf maar dat betekent niet dat het automatisch goed gaat. Ook is ze heel oplettend en weet ze altijd àlles als eerste. Hierdoor gaan de roddels op en neer.
    Sportief is Sharony zeker, ze moet namelijk wel in vorm blijven. Ze tennist en doet aan voetballen. Ook kan ze goed volleyballen. Ook heeft ze nog een heel actieve sport: shoppen. Ze kan gitaar spelen, drummen en in zingen is ze ook niet slecht. Maar in het dagelijks leven is Sharony vooral bezig met mensen afkraken, looks beoordelen, winkelen en tijd doorbrengen met haar vriendinnen of haar vriendje Jayson.

    Interesses/Hobby's: Voetbal, volleybal, tennis, gitaar spelen, drummen, zingen, shoppen, afspreken. Eigenlijk alles wat creatief is en wat met sport te maken heeft. Dit alles kan ze wel niet combineren met school, met als gevolg dat haar punten niet zo geweldig zijn ondanks dat ze het goed zou kunnen, want Sharony heeft een prima stel hersenen. Haar lievelingsvakken op school zijn Gym en de Pauzes. Oh en jongensspotten valt daar ook nog onder ;).

    Familie: Sharony heeft gescheiden ouders. Toen ze 5 jaar was gingen ze uit elkaar. Haar vader, Henry, een uit Australië afkomstige man, stierf 2 jaar na de scheiding, aan een hartinfarct. Sharony lijkt precies op hem. Haar moeder, Hyacinthia, nu 38 jaar, hertrouwde, en Sharony kreeg er meteen een stiefzus bij. Toen raakte haar moeder zwanger (Ze was toen 8) en ze kreeg er nog een stiefzusje bij. Haar stiefzusje is nu 8, en haar andere stiefzus is nu even oud als Sharony. Ze heten Suze (8) en Carlettia (16). Haar stiefvader heet Emmanuel en hij is 46 jaar oud.
    Foto's:


    Hycinthia Woods-Picker. (Achternaam van hertrouwing - Eigen achternaam)


    Suze Woods (8)


    Carlettia Woods (16)
    Je ziet dat Suze en Carlettia heel veel op elkaar lijken en op hun moeder. Suze heeft het krullende haar van haar vader terwijl Carlettia dat van hun moeder heeft. Sharony lijkt op haar vader, die dood is.

    Extra: Het voelt voor Sharony of ze 2 vaders heeft: haar eigen vader die dood is gegaan, en haar nieuwe stiefvader, de vader van haar 2 zusjes. Ze kan ook goed met de zusjes opschieten en heeft een goede band met iedereen. Op school is dit wel anders. Op Sharony haar linkervoet is een afdruk van Lady GaGa getatoeëerd, haar grootste idool


    where would I be, if you didn't believe?

    BeautyInside schreef:
    (...)

    Dat maakt niet uit ;) Ik hou juist wel van rollen die lekker uitgebreid zijn xD Hmm... Ik denk dat ik haar wel ga gebruiken. Moet ik nog ff zien. Heel erg bedankt!<3

    Auw dankje :$ Ik had eerst een ander idee maar die was totaal niet origineel. En toen kwam op deze idee xD Weet niet of deze ook origineel is, maar ja(A) Oee thank you<3 :$ Zal ik je dan waarschuwen als ik hem online zet? (A)


    Jaaaa waarschuw me maar :D Btw deze rol is ook behoorlijk lang :P

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 23:33 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Rol: Bitch
    Volledige Naam: Rosalynn(Rosa)Joëlle Auckler
    Bijnaam:Rosa of Lynn
    Geboortedag+Leeftijd: 3 Juni 1994, bijna 18
    Uiterlijk:


    Nina Dobrev
    Rosa heeft golvend bruin haar en is ongeveer 1.75.
    Karakter: Rosa is een pestkop. Haar ouders zijn heel erg rijk en ze kan alles kopen wat ze wil , zo is ze aan haar populariteit gekomen. Maar ook aan haar uiterlijk. Rosa draagt vaak hakken en is daarom ook vaak langer dan de meeste jongens. Ze geeft niks om anderen en doet waar ze zelf zin in heeft. Rosa kan elke jongen van de school krijgen , maar Rosa kan ook gevoelig zijn. Ze kan niet tegen viezigheid en niet goed geklede mensen. Ze kan alles krijgen wat ze wil en draagt alleen maar merkkleding zoals : Dior , D&G , Chanel etc. En zo af en toe doet ze ook modellenwerk.
    Interesses/Hobby's: Gitaar(akoestiek) spelen
    Familie:Vader en moeder , beide 30. Ze hebben allebei een bedrijf. Een soort van Ikea , ze verkopen en produceren daar alles. Van kleren tot electronica etc. Rosa is enigskind.
    Extra:

    Hoop dat je het leuk vond ;)
    X

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 15:59 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mijnn rol, hopelijk heb je nog nodig.

    Rol: Bitch
    Volledige Naam: Dolce Sherita Hernandez
    Bijnaam: Dol, dollie
    Geboortedag+Leeftijd: 23 november 1995 (16 dus)
    Uiterlijk:Beschrijving + Foto:

    Dolce heeft lange krullende roodbruine haren, en een prachtige glimlach, die ze vrij weinig laat zien. Ze is heel klein, 1,53, en ze weegt 43 kilo. Ze heeft cupmaat B, en heeft schoenmaat 35,5; waardoor het voor haar erg lastig is om leuke orginele schoenen te kopen
    Karakter: Dolce, is geen echte bitch; ze gedraagt zich zo; omdat ze op haar oude school zelf het pispaaltje was. Haar grote geheim is dat ze aan zelfverwonding doet, ze draagt vaak lange dikke koltruien om haar wonden te verbergen. Dat doet ze omdat ze niet tevreden is met wie ze is. Mensen vinden haar altijd arrogant; maar dat is en masker. (later in de storie veranderd dit, en word ze aardiger tegen de hoofdpersoon?)
    Interesses/Hobby's: kleding, jongens, en dieren. (vooral paarden)
    Familie: Dolce's vader; is Spaans; haar moeder is Puerto-Ricaans/Amerikaans. Haar moeder is 35 jaar, en haar vader 39. Ze heeft en goeie band met haar moeder, haar vader mag ze niet zo. Ze heeft ook nog en broer, Christopher. Hij is en goede vriend van Liam.
    Extra: ze snijdt zichzelf, en ze is dol op haar paard Angel

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 16:53 ]


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Zaynies schreef:
    (...)

    Jaaaa waarschuw me maar :D Btw deze rol is ook behoorlijk lang :P


    Oke, zal ik doen ;). Haha, maak niet uitxD. Heel erg bedankt voor je rollen!<3


    SwaggerLove schreef:
    Mijnn rol, hopelijk heb je nog nodig.

    Rol: Bitch
    Volledige Naam: Dolce Sherita Hernandez
    Bijnaam: Dol, dollie
    Geboortedag+Leeftijd: 23 november 1995 (16 dus)
    Uiterlijk:Beschrijving + Foto:

    Dolce heeft lange krullende roodbruine haren, en een prachtige glimlach, die ze vrij weinig laat zien. Ze is heel klein, 1,53, en ze weegt 43 kilo. Ze heeft cupmaat B, en heeft schoenmaat 35,5; waardoor het voor haar erg lastig is om leuke orginele schoenen te kopen
    Karakter: Dolce, is geen echte bitch; ze gedraagt zich zo; omdat ze op haar oude school zelf het pispaaltje was. Haar grote geheim is dat ze aan zelfverwonding doet, ze draagt vaak lange dikke koltruien om haar wonden te verbergen. Dat doet ze omdat ze niet tevreden is met wie ze is. Mensen vinden haar altijd arrogant; maar dat is en masker. (later in de storie veranderd dit, en word ze aardiger tegen de hoofdpersoon?)
    Interesses/Hobby's: kleding, jongens, en dieren. (vooral paarden)
    Familie: Dolce's vader; is Spaans; haar moeder is Puerto-Ricaans/Amerikaans. Haar moeder is 35 jaar, en haar vader 39. Ze heeft en goeie band met haar moeder, haar vader mag ze niet zo. Ze heeft ook nog en broer, Christopher. Hij is en goede vriend van Liam.
    Extra: ze snijdt zichzelf, en ze is dol op haar paard Angel


    Jeb, ik heb nog steeds rollen nodig ;). Oee, deze rol ga ik waarschijnlijk zeker gebruiken! Ik dacht ook al zoiets van dat een bitch overstapt. Ik wou nog kijken welke bitch het zou zijn, maar nu jij er toch eentje speciaal hebt gemaakt, gebruik ik hem waarschijnlijk wel! Dankje!<3


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Welke ga je alvast gabruiken ? X


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DirectionerM schreef:
    Welke ga je alvast gabruiken ? X


    Van alle rollen die ik heb gekregen?


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Alle? Haha


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DirectionerM schreef:
    Alle? Haha


    Hmm.... Ik ga ze natuurlijk niet allemaal gebruiken... denk ik dan xD. Want sommige hebben niet wat ik precies nodig heb, maar ben toch dankbaar dat iets ingevuld hebben. Misschien dat ze later van pas komen maar dan een andere rol dan ze bedoelt zijn. Ik heb tot nu toe al drie vriendinnen van Ariana, dus moet er nog 1 hebben. En ik heb een paar bitches gebruikt/ga gebruiken. De meeloper ga ik gebruiken, en pestkoppen waarschijnlijk ook. Wat ik nu dus nog nodig heb zijn: vriendin van Ariana, bitches, meelopers, misschien nog wat pestkoppen en eventueel nog overige. wow.... lange uitleg xD. Maar is dit genoeg uitleg voor je? (A)


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Haha , maar welke ga je gebruiken? Ik zit me toch te vervelen.. -_- soorry x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DirectionerM schreef:
    Haha , maar welke ga je gebruiken? Ik zit me toch te vervelen.. -_- soorry x


    Oow, je wilt de precieze rollen weten.... sorry, maar dat blijft nog even geheim ;) Je moet me verhaal lezen als je het erachter wilt komen xD :$. En tegen de verveling: ga story's lezen of maak quizzen. Dat doe ik xD.


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    BeautyInside schreef:
    (...)

    Oow, je wilt de precieze rollen weten.... sorry, maar dat blijft nog even geheim ;) Je moet me verhaal lezen als je het erachter wilt komen xD :$. En tegen de verveling: ga story's lezen of maak quizzen. Dat doe ik xD.
    ie al online? X


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DirectionerM schreef:
    (...)ie al online? X


    Nop, nog niet. Ben nog bezig met een cover maken enzo. Maar ik denk wel binnenkort. Maar het zal in het begin niet zo heel actief zijn, aangezien ik ook nog mijn andere verhaal nog af moet schrijven xD.


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.