• Ik wist niet of jullie het al weten, maar sinds 31 maar kan je dus de set van Harry Potter bezoeken in Londen! o: Omg, hoe graag ik daaar naartoe wil hè!



    So, what do you think? :Y)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 14:29 ]

    I know, maar je moet reserveren voor je binnen kan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ..O______O
    Ik. Moet. Naar. Londen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh, als ik het geld ervoor heb sleep ik mijn moeder daar een keer naartoe! Die zou dat ook fantastisch vinden. ;D


    Til hug og blod.

    Aragog schreef:
    ..O______O
    Ik. Moet. Naar. Londen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Omerta schreef:
    Oh, als ik het geld ervoor heb sleep ik mijn moeder daar een keer naartoe! Die zou dat ook fantastisch vinden. ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Omerta schreef:
    Oh, als ik het geld ervoor heb sleep ik mijn moeder daar een keer naartoe! Die zou dat ook fantastisch vinden. ;D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Weer een plek op mijn oneindige lijst van plekken die ik wil bezoeken.


    The odds are néver in our favor.

    "Maaaaaam? Gaan wij nu naar Londen? (krul)"


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ga voor mijn 16e verjaardag naar Londen ^^ maar dat is nog een jaar en een paar maanden..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja ik ga met school tegen de herfstvakantie naar Londen, en dan krijgen we ook een dagje voor 'onzelf' zegmaar..
    Maarja, dat duurt nog keilang :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Ja ik ga met school tegen de herfstvakantie naar Londen, en dan krijgen we ook een dagje voor 'onzelf' zegmaar..
    Maarja, dat duurt nog keilang :c


    Wij gaan in de zomer ;S (voor de vakantie).


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik ga er 26 mei heen (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wil ook weer naar Londen, maar niet speciaal om die reden :}


    As travars

    I know. I'm going. (Y)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    IK WIL IK WIL IK WIL.
    Ik zei net tegen mijn moeder dat we naar London moeten voor dit en ze zei dat ze er over na zou denken. :3


    Great minds think alike.