• We're not like the others

In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.

De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen

Regels:

-Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.

Story

We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 17:57 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Jace Daniël Fox
    Het spookte door mijn gedachtes, de geur van haar huid, haar aanrakingen waar ik tintelingen van kreeg waar ik totaal niets van snapte en haar zoete geur die in mijn neus ging en schade kon aanrichten aan mijn hersenen. ‘Wat moet ik nu doen?’ Gromde ik, ik wist namelijk totaal niet wat er gebeurde. Tuurlijk, ik kende haar al een jaar, maar wat maakte dat nou uit? Ik had heel vaak met meisjes geflirt en ik was ook verder gegaan, maar nu moest ik opeens mijn kop erover breken waarom ik precies háár er geen pijn mee wilde doen. Ik liep naar buiten met snelle en boze passen en op het moment dat ik een ander meisje zag, die ik herkende als Destiny, kwam ik erachter dat ik alleen door flirten mijn gedachtes op orde kon houden, dus liep ik naar haar toe en gaf haar mijn meest verblindende en speelse glimlach. ‘Hey Miss,’

Quiet the mind, and the soul will speak.

Jayden Jason Bright
    Ik groet Damen en ga de trappen weer af. Ik zoek naar mensen die ik niet vind tot ik geruzie hoor uit een gang. Nieuwschierig blijf ik staan uit het zicht en luister ik even naaf het gesprek. 'Wat kan jij niet opmaken uit grootste angst en mijn gave, en zo'n meisje, simpel weg een meisje die niets durft te doen zonder een leerkracht of een ander teleur te stellen,' Dat was Nathan. Je kon het horen zonder je ogen te gebruiken. De non respect voor onze afdeling en de non respect voor meisjes. 'Ik durf heus wel leraren teleur te stellen. Dat ik dat niet doe in jouw buurt wil niet zeggen dat ik het helemaal niet doe. En vrienden stel ik niet teleur omdat dat niet zo hoort maar daar weten ze vast niks van af bij jouw afdeling,' Dat was Feline. Een goede vriendin herkende je nou eenmaal uit duizenden en ik kende haar opzich wel goed. Een meisje liep langs me heen en bemoeide zich met het gesprek. ‘Houdt je handen thuis, Daniëls, volgens mij heeft ze zichzelf toch echt duidelijk gemaakt.’ Dat was Celeste. Ik besloot er achteraan te lopen. Misschien kon ik invoegen als dat zou moeten.

I'm finally back, Finally after a Year break

Nathan Alexander Daniëls

Ik grom naar Feline en wanneer ik iets wil zeggen hoor ik duidelijk nog een tweede stem. Celeste. 'Hou je erbuiten Fox,' spuug ik bijna uit. Ik kijk Feline weer aan, 'Je weet bij god niet hoe het er bij ons aan toe gaat dus begin daar niet over.' Achter me hoor ik weer voetstappen. Ik draai me om, Jayden, 'Rot ook maar op Bright,' grom ik dan boos.

Destiny Milexi Ramirez

'Hey miss,' hoor ik opeens. Ik draai me fronsend om en zie Jace staan. Eén van de beste vrienden van Nathan en ik krijg meteen een rilling als ik aan hem denk, 'Wat moet je,' zeg ik dan met lichte arrogantie. Caligas, verafschuw ze, haat ze, urgh.

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 0:23 ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

May Rose White
    Verdrietig luisterde ik naar mijn iPod waar LoveStory opkwam. Ik trok mijn oortjes uit en gooide mijn iPod weg. Daar had ik geen behoefte aan. Zielige liedjes over gebroken harten en ware liefde. Ik opende mijn raam en tuurde erdoor heen terwijl de wind mijn haren uit mijn gezicht blies. Mijn ogen zochten iets om naar te kijken. Mijn ogen vielen op een jongen en een meisje. Mijn ogen vernauwde zich en mijn adem stokte. 5 minuten? 5 Minuten! 5 Minuten en dan huppeld hij al naar een ander meisje. Ik herken het meisje als Destiny. Leonim. Wat moet Jace met een Leonim? Ik voelde weer tranen branden. Tranen van verdriet en agressie. Hoe kon hij. Hoe kon hij....

[Waar kan mag heen voor afleiding? :D]

I'm finally back, Finally after a Year break

Feline Haven Chase
    ‘Houdt je handen thuis, Daniëls, volgens mij heeft ze zichzelf toch echt duidelijk gemaakt.’ zegt Celeste die aan is komen lopen. 'Hou je erbuiten Fox,' snauwt Nathan haast naar haar. 'Rot ook maar op Bright,' zegt hij dan tegen Jayden. 'Je weet bij god niet hoe het er bij ons aan toe gaat dus begin daar niet over.' zegt hij dan weer tegen mij.
    'Oh, vind je het niet leuk als ik over je afdeling praat?' vraag ik. 'Jullie zijn gewoon allemaal een stelletje vuile ratten en dan met name de jongens,'

Lucas Justin Porter
    'Hey Miss,' hoor ik iemand ineens zeggen. Ik kijk op en zie dat Jace naar Destiny kijkt. 'Wat moet je,' zegt ze tegen hem. 'Flikker op Fox,' zucht ik.

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 0:27 ]

Celeste Jade Fox
    Ik merk hoe Jayden er ook bij komt staan, want ik herken hem van mijn afdeling, maar ik heb alleen oog voor Nathan op het moment. Beter stapt hij bij Feline vandaan, want anders schop ik hem het universum rond. ‘Houd je erbuiten Fox,’ spuugde hij bijna uit, alsof ik bij het afval vandaan kwam! Die verdomde… Hij keek Feline weer aan. ‘Je weet bij god niet hoe het er bij ons aan toe gaat dus begin daar niet over.’ Ik doe een dreigende stap naar voren. ‘Maar ik weet wel hoe het er bij jullie aan toe gaat, ben je vergeten dat mijn neef Jace bij jullie zit? Wat ik toch allemaal wel niet gehoord heb van jullie afdeling…’ Ik schudde mijn hoofd, alsof het heel wat was, maar eigenlijk had Jace me helemaal niets willen vertellen. 'Oh, vind je het niet leuk als ik over je afdeling praat? Jullie zijn gewoon allemaal een stelletje vuile raten en dan met name de jongens,' Niet dat ik hem dat aan zijn neus ga hangen. ‘Dus rot op bij haar, Daniëls, en wel nu.’

Jace Daniël Fox
    Ze draaide zich fronsend om, en toen ze mij zag staan, dacht ik even letterlijk een rilling over haar lijf heen te zien gaan. ‘Wat moet je?’ Lichte arrogantie, oké, I can handle that.
    ‘Wat moet je? Flikker op Fox,’ zuchtte een jongen die ik herkende als Lucas, en ik kijk naar hem. ‘Wat is er, Porter? Bang dat ik je vriendinnetje steel? Geen zorgen, dat was ik helemaal niet van plan hoor.’ Grijnsde ik, waarna ik weer verder ging. ‘Mag ik geen hoi meer zeggen tegenwoordig?’

Nathan Alexander Daniëls

Ik begin minachtend te lachen naar Celeste en Feline, 'Ten eerste, ik ken Jace goed genoeg dat hij het er niet over heeft, dat heeft niemand van ons. Ten tweede, ik begin toch ook niet over jullie afdeling te praten, ik praat tegen de persoon zelf en niet over de afdeling.' Ik draai me om zodat ik ze beide zie, 'Wat denken jullie nou, door een paar verhaaltjes meteen de afdeling kennen? Ach, rot toch op,'

Feline Haven Chase
    Nathan lacht minachtend. 'Ten eerste, ik ken Jace goed genoeg dat hij het er niet over heeft, dat heeft niemand van ons. Ten tweede, ik begin toch ook niet over jullie afdeling te praten, ik praat tegen de persoon zelf en niet over de afdeling. Wat denken jullie nou, door een paar verhaaltjes meteen de afdeling kennen? Ach, rot toch op,' zegt hij.
    'Nou ik ken jou en dat is al erg genoeg dus over de rest hoef ik niks te weten,' zeg ik.

Destiny Milexi Ramirez

'Flikker op Fox,' hoor ik Lucas zuchten. 'Wat is er, Porter? Bang dat ik je vriendinnetje steel? Geen zorgen dat was ik helemaal niet van plan hoor.' Grijnst hij dan maar vervolgd tegen mij, 'Mag ik geen hoi meer zeggen tegenwoordig?' Ik leun naar achteren met mijn ellebogen in het gras zodat ik hem beter kan zien.
    Mijn gezicht staat emotieloos, net als de toon in mijn stem 'Wat moet je,' herhaalt. 'Je bent hier niet om leuk hoi te komen zeggen, en vooral niet tegen mij dus wat moet je,'

Nathan Alexander Daniëls

'Gelukkig kan je mij begrijpen, weet je hoe erg het is om jou te kennen,' bits ik terug. 'Waar bemoei je je er eigenlijk mee Celeste, en jij ook Bright.' Roep ik hun beide aan, 'Jullie weten niet wat er is dus hoepel een eind op,' Ik kijk Feline aan, 'Zoals ik al zei, ik heb wel iets beters te doen,'

Lucas Justin Porter
    'Wat is er, Porter? Bang dat ik je vriendinnetje steel? Geen zorgen dat was ik helemaal niet van plan hoor.' grijnst Fox. 'Ze is mijn vriendinnetje niet,' zucht ik. 'Maar dat betekend nog niet dat je met je vuile tengels aan haar kan gaan zitten. Bewaar dat maar voor je Caligassletjes,' zeg ik tegen hem.
    'Wat moet je. Je bent hier niet om leuk hoi te komen zeggen, en vooral niet tegen mij dus wat moet je,' zegt Des emotieloos.

Feline Haven Chase
    'Gelukkig kan je mij begrijpen, weet je hoe erg het is om jou te kennen,' bitst hij terug. 'Waar bemoei je je er eigenlijk mee Celeste, en jij ook Bright.' zegt hij dan tegen Celeste en Jayden. 'Jullie weten niet wat er is dus hoepel een eind op,' hij kijkt mij weer aan 'Zoals ik al zei, ik heb wel iets beters te doen,'
    'Je teddybeer geruststellen dat hij niet bang hoeft te zijn in het donker?' grinnik ik.

Celeste Jade Fox
    Hij draait zich om zodat hij ons beide kan zien, en ik geef eerst Jayden een blik, maar loop dan met mijn armen over elkaar naar Feline toe en ga naast haar staan. Twee maakt sterk of zo, en nou ja, dan hebben we Jayden ook nog, maar ik sta op dit moment al bijna op knappen.
    ‘Ten eerste, ik ken Jace goed genoeg dat hij het er niet over heeft, dat heeft niemand van ons. Ten tweede, ik begin toch ook niet over jullie afdeling te praten, ik praat tegen de persoon zelf en niet over de afdeling. Wat denken jullie nou, door een paar verhaaltjes meteen de afdeling kennen? Ach, rot toch op,’ Ik lachte erop en hoorde nog wat Feline erop zei. ‘Nou ik ken jou en dat is al erg genoeg dus over de rest hoef ik niks te weten.’ Grinnikend keek ik haar aan, maar met een dodelijke blik keek ik Nathan toen aan. ‘Nou, dan ken je Jace toch niet zo goed als je dacht, want ik heb toch echt een paar dingen gehoord…’ begon ik, waarna ik vervolgde, ‘dus beter laat je onze afdeling, en vooral de meisjes want ik ken jou soort, met rust, want anders krijg je zeker met mij te maken.’

[Zal ik Jace erbij laten komen? ;D]

[Yeahhh ^^]