• We're not like the others

In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.

De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen

Regels:

-Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.

Story

We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 17:57 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

May Rose White
    ‘Houd op om op je lip te bijten, May, het leidt me af.’ Begon hij plots. Ik grijnsde even kort. Het was een tik. Dat kon ik niet zomaar stoppen. Ik beet ontzettend vaak op mijn lip. Zelfs nu begon weer opnieuw. Ik dwong mezelf om te stoppen. 'Ik zal het proberen Fox. Maar zullen we het proberen?' Herhaal ik mijn vraag nog is min of meer. Weer beet ik op mijn lip maar toen ik er erg in had stopte ik er meteen mee. Ik deed het altijd. Het was best wel irritant als ik er zo overna dacht...

I'm finally back, Finally after a Year break

James

"Je maakt een grapje toch?" vroeg ik tweijfelend toen ze zei dat ze alle kon horen. Ik keek haar aan"En nog iets ik gebruik nooit meer zo'n spreuk" .
    Ik keek op de klok en knikte "Ach waarom ook niet ik ga wel mee" zei ik lachend

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Jace Daniël Fox
    Ik zuchtte even diep en kneep met mijn wijsvinger en duim in de brug van mijn neus, maar liet mijn ellebogen toen op mijn knieën leunen en keek May aan. Ze grijnsde. ‘Ik zal het proberen, Fox. Maar zullen we het proberen?’ Herhaalde zij haar vraag min of meer, en ik zag dat ze wéér op haar lip beet. Of ze het per ongeluk of expres deed, het maakte niets meer uit, want ik stond op, pakte haar beet bij haar heupen en duwde haar zachtjes richting het bed terwijl ik mijn lippen op die van haar drukte. Het was een langzame, maar erg intieme kus.

Celeste Jade Fox
    ‘Hallo.’ Ik keek op naar wie het was en zag Louise staan. ‘Ah, we meet again!’ Grinnikte ik, en klapte mijn boek dicht met een vinger ertussen van mij, aangezien ik dan nog wist waar ik was gebleven. Dit keer gebaarde ik naar haar dat ze naast me mocht komen zitten. ‘Ben je al lang in de bieb, of valt dat mee?’ Vroeg ik haar toen maar, waarna ik mijn boek weer opendeed.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Alexis Freya Johnson

Ik glip door de leerlingenkamer naar de meisjes slaapkamers en laat me op mijn bed neerploffen. Diep zucht ik en sluit mijn ogen ontspannend. Het was een lang dag. Ik moest helemaal uit Brooklyn naar het centrum komen, een aardige rit, en zeker geen prettige.

We'll still love each other, forever and always. <3

Louise Erika Sweet
    Ik ging naast haar zitten met mijn boek genaamd Harry Potter. ‘Ben je al lang in de bieb, of valt dat mee?’ Vroeg ze. 'Als je mij moet zoeken dan is de bieb de eerste plek waar je moet zoeken. Maar ik zit hier al een paar uur.' Antwoordde ik. Ik keek even naar het boek. Jammer dat niet veel mensen boeken lazen die ook fantasy waren. Wel buiten de school, maar helaas niet binnen de school. Ik draaide mijn hoofd om en keek naar Celeste. 'Ben je oké? want volgens mij lijkt het of je iets op je schouders heb.' Vroeg ik voorzichtig.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

May Rose White
    Jace stond op en liep naar me toe. Zijn handen kwamen terecht op mijn heupen en zijn lippen kwamen op de mijne. Hij duwde me richting mijn bed maar we bleven staan. De kus was langzaam. Ik zakte neer op het bed zodat Jace gedwongen mee moest bewegen. Ik likte over zijn lippen heen vragend voor toestemming, maar ik wist dat ik die zou krijgen. Ik zette hier mijn mooie barstloze hart op het spel, maar dat maakte me niet veel uit. Ik zat wel te twijfelen of ik uit de kleren ging voor hem. Vandaag de eerste dag. Gelukkig was mijn zoen niet twijfelachtig net als mijn gezicht. Het was alleen mijn gedachte en mijzelf.

Chayenne

'Nee, doe dat inderdaad maar niet nee' antwoord ik droogjes. Ik spring op de vensterbank en zie dat de maan al op is. Logisch om 8 uur. Ik spring gemakkelijk uit het raam en kom op de begane grind terecht. 'Kom je nog?' roep ik naar James.

El Diablo.

Jace Daniël Fox
    Ze zakte neer op het bed en terwijl ze over mijn lippen likte, vragen voor toestemming die ze toch wel zou krijgen, drukte ik mijn lichaam zachtjes, maar voorzichtig alsof ze van porselein was, tegen haar aan op het bed. Ik zoende haar zachtjes en opende mijn mond, terwijl ik mijn tong tegen die van haar liet strelen. Mijn handen lagen op haar heupen, maar één hand ging omlaag over haar kont en naar haar bovenbeen, waar ik stopte. Mijn ogen waren ondertussen dicht, en ik vroeg me af wat ze ervan vond en of ze straks geen energie uit me zou zuigen, maar hopelijk wist ze ook dat ik in een ander lichaam kon verplaatsen en het weer ongedaan kon maken, dus ze moest eigenlijk wel veel moeite doen.

Celeste Jade Fox
    ‘Als je mij moet zoeken dan is de bieb de eerste plek waar je moet zoeken. Maar ik zit hier al een paar uur.’ Antwoordde zij, en ze keek even naar het boek. ‘Ben je oké? Want volgens mij lijkt het of je iets op je schouders heb.’ Vroeg ze voorzichtig, nadat ze zich naar me toe had gedraaid. Ik vroeg me gelijk af of ik het haar moest vertellen of niet, maar knikte toen voorzichtig terug. ‘Jawel, het gaat wel oké,’ Ik haalde even mijn hand door mijn donkere haar heen en keek de andere kant op. ‘Ik wil er gewoon even niet over praten.’

Louise Erika Sweet
    ‘Jawel, het gaat wel oké,’ Ze haalde haar hand door haar haren heen. ‘Ik wil er gewoon even niet over praten.’ Zei ze daarna. Ik knikte. Ik begon even te denken. Ik keek even naar de raam en zag dat het een heldere nacht was.
    'Weetje, we zouden nog even gezellig naar de stad kunnen gaan.' Zei ik met een glimlach

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

May Rose White
    Hij drukte zijn lichaam tegen me aan, maar zacht en teder alsof ik van porselein was. Zo had ik Jace nog niet echt eerder gezien. Hij was vroeger veel en veel ruiger. Maar ik vond dit wel fijn. Hij opende zijn mond en zonde tongen streelde elkaar. Zijn hand ging plots van mijn heup naad mijn kont naar mijn bovenbeen. Er ging een goede rilling door me heen. Het was goed zolang de kleren aanbleven. Zolang de kleren aanbleven vond ik alles goed. Mijn ene hand hiel ik in zijn haren. En mijn andere hand bij zijn nek en rug.

Jace Daniël Fox
    Haar hand ging door mijn donkere haar en haar andere hand lag bij mijn nek en rug, waardoor ik soms tintelingen kreeg, maar er verder niet over nadacht. Op dit moment wilde ik er ook niet te veel bij nadenken, gewoon May en ik en verder niemand.
    Ik kuste haar steeds intiemer en ruwer, waardoor ik ook langzaam maar zeker bijna geen lucht maar kreeg, maar god, wat was dat het waard! Ik streelde met mijn handen haar huid en brak de kus even snel af om kusjes in haar nek te plaatsen, die eindigde bij haar sleutelbeen.

Celeste Jade Fox
    Ik keek weer terug naar Louise en zag haar eerst knikken en daarna naar buiten kijken, waardoor ik haar blik volgde en er automatisch een soort van glimlach op mijn gezicht kwam – ik hield van mooie, heldere nachten.
    ‘Weetje, we zouden nog even gezellig naar de stad kunnen gaan.’ Zei ze met een glimlach, waar ik alleen gelijk drastisch “ja” op knikte. She was a genius! Natuurlijk kon ik zo mijn gedachten ordenen of er niet aan hoeven denken. ‘Laten we dat maar doen, ja, weet jij nog iets waar we naartoe kunnen gaan?’

Louise Erika Sweet
    ‘Laten we dat maar doen, ja, weet jij nog iets waar we naartoe kunnen gaan?’ Vroeg ze aan me. Ik legde het boek op een kasje en stond op. 'En voor het nachtelijke mensen leven moet je mij weer hebben! Het park is rond deze tijd heel mooi. En het is er vaak rustig rond deze tijd.' Zei ik met een kleine glimlach. Stiekem had ik zin om door de raam heen te springen.

May Rose White
    De kus werd steeds intiemer. Ook steeds ruwer, maar het was het waard must was heerlijk en ik voelde me echt fijn op dit moment. Hij streelde mijn huid met zijn hand die brandende plekjes achterlieten. Zijn lippen verlieten mijn mond zodat ik mijn ogen langzaam opende. Zijn lippen kusde mijn hals en ik voelde dat ik zwaarder ademde. 'Closendo.' Fluister ik als ik even mijn hand van zijn nek loslaat en naar de deur wijs. Zo kon niemand ons storen. Stel je voor dat iemand binnenkomt op dit moment. Ik leg mijnhand weer terug in zijn nek en laat mijn vinger nagels over zijn huid krassen. Niet te hard natuurlijk ik zou hem geen pijn kunnen doen.

Jace Daniël Fox
    May fluistert iets en haalt haar hand even van mijn nek af, maar ik luister er niet naar, te druk bezig met wat ik aan het doen ben en ik voelde hoe mijn hart harder en harder ging. Ze laat haar vingernagels over mijn huid krassen, maar niet te hard, en terwijl ik haar nog steeds zoende in haar nek, kwam er een grijns op mijn gezicht door dit. Ik was een volbloed vampier, dus als ze haar nagels wat harder in mijn huid zou zetten, zou het ook geen pijn doen. Maar als er bloed zou komen, moest ik wel uitkijken, want dan kon ik zwaar afgeleid raken. Ik had een mensen meisje bijna doodgebeten toen ze bloedde, maar gelukkig kon ik nog wegvluchten voordat ik haar ook maar überhaupt zou hebben aan gevalt. ‘Dat gebeurd er als je nog een keer op je lip bijt, dame, herinner dat…’ Fluisterde ik grijnzend en hees in haar oor, nog steeds ademde ik zwaar en ik drukte mijn lippen weer op die van haar.

Celeste Jade Fox
    ‘En voor het nachtelijke mensen leven moet je mij weer hebben! Het park is rond deze tijd heel mooi. En het is er vaak rustig rond deze tijd.’ Zei ze met een kleine glimlach, terwijl ze opstond en het boek op een kastje legde. Ik keek haar grijnzend aan en deed hetzelfde; het boek op een kastje en opstaan. ‘Laten we maar naar het park gaan eerst, ja,’ Dan kon ik beter nadenken over van alles en nog wat. Ik pakte haar pols en trok haar mee de bieb uit, terwijl ik haar glimlachend aankeek. ‘We gaan geen tijd verliezen, we gaan gewoon nu!

Louise Erika Sweet
    ‘We gaan geen tijd verliezen, we gaan gewoon nu!'Zei ze met een grote glimlach toen we de bieb uit liepen. We gingen eerst de trap naar beneden zo naar het pleintje. Buiten was het best wel frisjes. Vooral omdat de achterkant van mijn shirt erg laag was en korte mouwtjes had. 'best wel frisjes vandaag.' Zei ik en keek even naar de maan.