• Dit kan als forumtool misschien nog wel handig uitkomen. Ik weet dat we met de [q][/q] code wel een nickname kunnen linken heel makkelijk, maar zou het ook niet handig zijn als diegene ook bericht krijgt dat hij/zij getagged is in een (forum)bericht wanneer iemand dit doet? Zo kun je ook veel makkelijker iets terugvinden wanneer het aan jou gericht is bijvoorbeeld, of veel makkelijker de aandacht krijgen van iemand waar je op wilt reageren.
    Voor? Tegen?

    [Sowieso dan alleen op het forum, lijkt me, omdat we geen facebook zijn. Maar het is wel een makkelijkere manier van communiceren!]

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 22:18 ]


    Til hug og blod.

    Voor. Hoewel het dan ook handig is dat je in kan stellen of je wel of niet bericht ervan wilt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Morgoth schreef:
    Voor. Hoewel het dan ook handig is dat je in kan stellen of je wel of niet bericht ervan wilt.


    Dat ook :]


    Til hug og blod.

    Hmm, alleen als je zelf kan instellen of je er wel of niet bericht van wil krijgen, zoals Morgoth zegt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Morgoth schreef:
    Voor. Hoewel het dan ook handig is dat je in kan stellen of je wel of niet bericht ervan wilt.

    Keene schreef:
    Als het de site niet stoort/te zwaar is, ben ik voor

    Ik vind het dubbelzijdig, voor hetzelfde geld is je naam ook een (veel)voorkomend woord, bijvoorbeeld heet je ''badkuip'' maar gaat het topic over een badkuip, en niet over de persoon zelf. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    Ik vind het dubbelzijdig, voor hetzelfde geld is je naam ook een (veel)voorkomend woord, bijvoorbeeld heet je ''badkuip'' maar gaat het topic over een badkuip, en niet over de persoon zelf. :/


    Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat als ik bijv. @Symphonia in een forumberichtje zet, jij de melding daarvan krijgt in je inbox. :]


    Til hug og blod.

    Mij lijkt het eigenlijk een beetje irritant, dus tegen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Keene schreef:
    Als het de site niet stoort/te zwaar is, ben ik voor


    Bad decisions make good stories.