• Ja, ik besef opeens hoe echte vlinders voelen en ik wilde dit even aan jullie allemaal melden! & waar zijn jullie zo vrolijk om vandaag?


    Olive

    Ik ben moe (cat)
    Maar ik had wel een leuke dag ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ben nergens vrolijk om. Hele nacht liggen hoesten. Nu overgegeven & morgen doodleuk om 6 uur opstaan om te werken. Zucht.
    Maar, leuk dat je verliefd bent! (:


    To infinity and beyond •

    Omdat ik denk dat zowel mijn toets wiskunde als Latijn goed zijn gegaan. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    (krul) Oh, ja, Vivie is blij en verliefd, iedereen mag het weten.
    Ik ben blij voor je, meissie.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 21:03 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    En het is niet eens een JB, maar ahja, ben zo blij voor je he


    SLOAN.

    Over het feit dat de vriend van mijn broer, die ik al tijden leuk vind, mij steeds meer als een echt meisje begint te zien en niet meer als 'het zusje van'. En ik heb een paar hele aardige nieuwe personen leren kennen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Leuk hè, die vlinders? Ik heb ze ook ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aife schreef:
    Ik ben moe (cat)
    Maar ik had wel een leuke dag ;]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Die vlinders zijn vreselijk bij mij, omdat ik en mijn crush hebben toegegeven dat we elkaar leuk vinden, maar we allebei niet zouden weten hoe we het doen met de afstand..

    Omdat het gezellig was.. Denk ik. Maar ook omdat ik echt lieve reactie's krijg op mijn verhaal. En daar wordt ik altijd vrolijk van <3


    Believe in yourself.

    Flemish schreef:
    (krul) Oh, ja, Vivie is blij en verliefd, iedereen mag het weten.
    Ik ben blij voor je, meissie.


    Ja, ik ben gewoon zo blij dat het wederzijds is c:

    Puss schreef:
    En het is niet eens een JB, maar ahja, ben zo blij voor je he


    Haha, JB's zijn over, nu ga ik voor de lieve jongens die me wel zien staan ;d


    Olive

    Ik ben niet echt vrolijk. Ik schrok me net dood toen twee ex-crushes en hun vriendengroep op het plein kwamen in ons dorp waar we koninginnedag vierden en een band was die ze leuk vonden. Een wonder dat mijn crush die ik nu heb er niet was.


    Food.

    wat schattig ! (cat)
    ik heb ook wat kriebeltjes , maar ik durf ze niet te tonen naar die jongen ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik wacht nog steeds op mijn vlinders...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Pff, ik wil ze ook eens voelen ;x
    Leuk voor je btw


    Frankly my dear, I don't give a damn.