• Wie van jullie heeft er wordfeud en draw something ?? wie wil het met me spelen? ik typ dit nu op mijn mobiel dus kan je zo toevoegen. op wordfeud heet ik TialdaKoopal en op draw volgens mij allen tialda maar dat weet ik niet zeker en ga dat zo even checken hihi


    xxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wordfreud moet ik nog altijd een keer downloaden, DrawSomething heb ik wel :3 sungjong is the name. Lol, zo heet een lid van de kpop groep INFINITE en nu krijg ik steeds random tekenverzoekjes van mensen met kpop usernames :') not complaining though


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wtf is dat?? xd


    “All those fairytales are full of shit.”

    Dtrix schreef: something is een soort van tekenen en wordfeud is scrabble op je mobiel het kan volgensmij alleen maar op de nieuwste telefoons die touch hebven zoals de htc one en samsung galaxy s plus of s 2 etc.
    Wtf is dat?? xd
    draw


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb wordfeud ja, weet niet eens hoe ik mezelf meer heb genoemd. :3 Ik zal is kijken ^^.

    Edit: christiaantje__ -twee lage streepjes.- Maar ik zit er eigenlijk nooit op omdat ik het niet zo goed begrijp. :3 -En ben te lui om uitleg te vragen..-

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 18:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga je toevoegen op Wordfeud :3


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:

    In ieder geval ik accepteer het haha

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 19:25 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Jaa dat ben ik, maar zou je mijn naam even uit dit topic kunnen verwijderen? :'D

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 19:24 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Producer schreef:
    Ik heb wordfeud ja, weet niet eens hoe ik mezelf meer heb genoemd. :3 Ik zal is kijken ^^.

    Edit: christiaantje__ -twee lage streepjes.- Maar ik zit er eigenlijk nooit op omdat ik het niet zo goed begrijp. :3 -En ben te lui om uitleg te vragen..-



    moet ik je toevoegen??? zeg het maar het is eigenlijk gewoon scrabble op je mobiel


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Haha, dankje!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    graag gedaan kleine moeitexD


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ik heb helaas geen Iphone


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Peetniss schreef:
    ik heb helaas geen Iphone

    Ik ook niet (cat)
    En lol dat ik dat van zonet nou als eerste moest tekenen, was zwaar epic.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    tialdaatje schreef:
    (...)


    moet ik je toevoegen??? zeg het maar het is eigenlijk gewoon scrabble op je mobiel


    Aha, is goed doe maar. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you