• Hallo iedereen

    Zouden jullie mij aub willen helpen?
    Ik heb een pagina op facebook en nu is die gehackt :/ Maar ik kan hem terug krijgen als ik 4OOO likes heb in 6 dagen. Aub zouden jullie willen liken?
    Pagina

    Dankje , het zou echt veel voor mij betekenen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hm, dus iemand hackt een pagina en geeft 'm terug als je meer likes hebt? Lijkt me een sterk verhaal, ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet geloven..


    “Love is a contradiction.”

    Valentino schreef:
    Waarom klinkt dit ongeloofwaardig in mijn oren?


    comfort in c h a o s

    Yeah right, moeten we dat geloven? Ik denk eerder dat hij dan de pagina gewoon net zo goed voor zichzelf houdt. En als je meer likes wilt, kun je dat ook vragen. Je hoeft heus niet zo'n zielig verhaaltje er bij te plakken.

    Valentino schreef:
    Waarom klinkt dit ongeloofwaardig in mijn oren?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Negligible schreef:
    Daar kan fb zelf toch iets aan doen?

    Echt? Hoe? Aub zeg het mij


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Gerrie schreef:
    Yeah right, moeten we dat geloven? Ik denk eerder dat hij dan de pagina gewoon net zo goed voor zichzelf houdt. En als je meer likes wilt, kun je dat ook vragen. Je hoeft heus niet zo'n zielig verhaaltje er bij te plakken.

    Kijk , ik weet dit klinkt misschien ongeloof waardig , Als ik meer likes zou willen zou ik het ook hier niet vragen ik zou S4S doen enzo , Ik heb nog NOOIT 7OO likes op 1 dag gehad , nu wel omdat mijn pagina is gehackt.Ik wil het gewoon terug , dit is geen zielig verhaaltje het is waar. Ik heb er super hard aan gewerkt en nu opeens gehackt? Sorry , Ik zou nooit zoiets doen , mensen die mij kennen weten dat ik eerlijk ben. Aub geloof mij :'(


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Merrygold schreef:
    Sorry, ik haat Selena, en support alleen Justin, dus ik ga dit niet liken. Plus het feit dat het nogal ongeloofwaardig klinkt ..

    Mag ik aub vragen waarom je haar haat? Iemand haten dat je niet persoonlijk kent gaat gewoon niet :/


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Tigger schreef:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Herbie schreef:
    (...)
    Kijk , ik weet dit klinkt misschien ongeloof waardig , Als ik meer likes zou willen zou ik het ook hier niet vragen ik zou S4S doen enzo , Ik heb nog NOOIT 7OO likes op 1 dag gehad , nu wel omdat mijn pagina is gehackt.Ik wil het gewoon terug , dit is geen zielig verhaaltje het is waar. Ik heb er super hard aan gewerkt en nu opeens gehackt? Sorry , Ik zou nooit zoiets doen , mensen die mij kennen weten dat ik eerlijk ben. Aub geloof mij :'(

    Wordt de pagina niet door jou beheert?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Wordt de pagina niet door jou beheert?

    Werd :/ Nu ben ik deleted door een van de andere beheerders dat ik heb toegevoegt.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Herbie schreef:
    (...)
    Werd :/ Nu ben ik deleted door een van de andere beheerders dat ik heb toegevoegt.
    Dan ben je niet gehacked hea.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is een beetje triest, als je wilt dat de pagina geliked wordt kan je dat ook gewoon vragen..


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Herbie schreef:
    (...)
    Echt? Hoe? Aub zeg het mij

    Melden, daar heb je ergens een pagina voor


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Herbie schreef:
    (...)
    Werd :/ Nu ben ik deleted door een van de andere beheerders dat ik heb toegevoegt.

    Dan ben je niet gehacked. >.<


    comfort in c h a o s


    Til hug og blod.