• Ik ben de laatste die uit bed komt, om 7.15 op een maandagochtend waar niemand naar school of naar zijn werk hoeft. The fuck? D:


    Let it come and let it be

    Haha. Mijn broer staat altijd om 7 uur op. o.o

    Haha, wij hebben altijd zo'n traditie om om 8 uur 's ochtends de koninginnemarkt over te gaan. Dus ik was echt om 8 uur al op. Bohh, wat is de dag nu ineens lang D:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wait, wtf? Ik werd vanochtend om kwart voor 10 wakker gebeld door mijn zusje... -.-


    Bad decisions make good stories.

    annemellark schreef:
    Ik herken het! Het lukt me gewoon niet om langer in bed te blijven.. ;p


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik sliep gisteren van uuuuh 2 tot 2 en bleef liggen tot 5, oeps. so yeah :')

    Maar da's raar (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Bij mij is mijn zusje altijd al vroeg wakker, en soms maakt ze mij dan ook wakker, maar dan ga ik gewoon weer verder slapen. Meestal ben ik er als laatste uit in vakanties. Maar op schooldagen ben ik er als eerste uit.


    Food.

    Wow, dat zal hier thuis niet snel gebeuren haha. Ik slaap in het weekend en in de vakantie tot minimaal 10 uur uit, maar meestal nog veel langer ;')


    Don't dream your life, live your dream.'