• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane =
    annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje=Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=
    Space

Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere

Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[ mwhaha het is hier gewoon een beetje dood]

James

Ik keek Jane aan met een "Ik ben hier weg anders onstaan er problemen' blik en ik stond op. Zodra ik het lokaal was ademde ik een keer diep en uit en liep naar buiten

[wat voor problemen?]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Lillly
    Ik hoorde wat herrie en besloot uiteindelijk naar buiten te fgaan.
    Ik wierp nog een doodde blik naar de docent die me achtervolgt had.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[hahh lolz][

LikeAWeasley schreef:
    James

Ik luisterde naat het gesprek en ergens halverwege had ik zin om ook ia wat te zeggen, maar besloot dat het handiger was om gewoon te blijven zitten en mijn mond te houden. De twinkeling in mijn ogen verraadde toch al dat ik het hier niet bij zou laten

deze dat gesprek tussen jou en Nana

[oh dat gesprek, je laat Jane gewoon alleen achter op een plek waar elk moment een gevecht uit kan breken! ;o]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

[tis jane maar]:P

[ nee als James daar langer blijft word het vechten xD]

James

Ik hoorde voetstappen en zag Lilly. "Heey" zei ik glimlachend en toen viel me op wat ze in haar handen had. "Maar wat dat is---" zei ik en wees naar de map. "Hoe kom je daaraan?"

[hahah lilly loopt btw ook buiten met zijn muziekmapej]

Lilly
    : hoi" zei ik glimlachend terug. Hij keek en staarde een poosje nar mijn handen "maar wat dat is.... hoe kom je daaraan?" hoji wees naar de map. "Ik vond hem op de gang nadat ik gevlucht was klopt het datg deze van jou is?" ik keek hem vragend aan. Dus tochhij schreef nummers

James

Ik knikte. "Ja die is inderdaad van mij" zei ik glimlachend.
    "Maar wat heb je die gevonden dan want ik heb vannacht heel dat schoolgebouw doorzocht"

Lilly
    Ik stak het mapje naar hem toe "Ik heb er wel even in gebladderd om erachter te komen van die was" biechtee ik eerlijk op en ik voelde me rood worden. ik dacht na "Even denken, ik stond bij class 5 en ging hun irriteren tijdens een proefwerk, toen rende we samen door de gangen en toen bij ehm, tussen class 1 en de aula in ongeveer" ik dacht na ja dat was zo

James

"Het maak niet uit er staat toch niet veel bijzonders in" zei ik lachend en pakte de map aan.
    "Maar dat is echt typisch weer wat voor jou hé" zei ik nog lachend.
    "Trouwens raar dat ik hem niet heb gezien dan en bedankt"