• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane =
    annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje=Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=
    Space

Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere

Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[woehoe ben er ff ben nu op texel en daar heb je internet yeaaah :)]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

iemand online??]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

[ ja]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Sure.]

okeeeee]

[yess.]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

Mary loopt naar binnen en geeft haar ogen de kost.
    "Ons huis is niet fantastisch, sorry voor de tering zooi," Verontschuldig ik me en loop door naar de keuken.
    "Wil je wat drinken?" Vraag ik aan haar, terwijl ik de koelkast opentrek en mijn broek ophijs, omdat deze weer eens helemaal onder mijn onderbroek hangt.

Mary Ann Robins

'Ons huis is niet fantastisch, sorry voor de tering zooi' verontschuldigd hij zich. 'Maakt niet uit hoor, dat is bij mij ook zo' zeg ik en kijk nog rond. 'Wil je wat drinken?' vraagt hij. 'Ja, wat heb je?' beantwoord ik zijn vraag en ik ga op de bank zitten. Ik zie dat Jimmy zijn broek op trekt en ik grinnik zachtjes.

"Maakt niet uit hoor, dat is bij mij ook zo," Zegt ze en kijkt opnieuw rond. "Ja, wat heb je?" Vervolgt ze.
    Ik kijk boven de koelkast deur uit en zie dat ze op de bank is gaan zitten. Haar ogen blijven hangen op de muur met foto's.
    "Voor als je het wilt weten, die foto's zijn van vijf jaar geleden," Mompel ik en buig te in de koelkast. "Ik heb cola, sinas, rosé, breezers en een biertje," Som ik op.

Mary Ann Robinson

'Voor als je het wil weten die foto's zijn van vijf jaar geleden' mompelt hij terwijl ik de muur met foto's nog een keer bekeek. Ik glimlachtte even als teken dat ik het had gehoord. Hij buigt de koelkast in en zegt: 'Ik heb cola, sinas, rosé, breezers en een biertje'. 'Cola is goed' zeg ik zuchtend terwijl ik naar het nieuws luister. Ik voel mijn mobiel trillen in mijn zak en pak hem. Ik zie dat mijn broer belt en ik neem op. 'Heey' zeg ik. 'heey weet jij hoe de magnetron werkt?' begint hij zijn vraag. 'Ja' zeg ik droog terug. 'ja hoe werkt dat kut-ding dan?' vraagt hij geërgerd' nou je drukt op het tweede knop je van onder en dan draai je aan de draaiknop tot dat je de juiste graden heb' zeg ik. 'Owja ik heb hem dankje zus' zegt hij na een tijdje'. 'Nou graag gedaan hoor' zeg in nonchalant. 'Bye' zeggen we nog tegen elkaar en ik hang op.

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 21:00 ]

"Cola is goed," Zucht ze. Ik hoor dat ze nog steeds het nieuws kijkt.
    Ik pak de fles cola uit de schenk een glas vol. Met een grijns laat ik er een paar druppeltjes likeur in glijden. Zelf pak ik een blikje bier. Het is nog vroeg in de avond, maar dat maakt me niet uit. Ik drink altijd bier.
    "Heey," Hoor ik Mary zeggen. "Ja," Antwoord ze. "Nou je drukt op het tweede knop je van onder en dan draai je aan de draaiknop tot dat je de juiste graden heb," Legt ze uit. "Nou graag gedaan hoor. Bye,"
    Ik loop met beide glazen naar de tafel en zet de neer. Ik laat me op de bank zakken. Door het telefoongesprek heb ik de neiging om te vragen wie het is, maar dat is onbeschoft. Ja, zelfs ik heb manieren.

Mary Ann Robinson

Hij zet de glazen op de tafel neer en gaat naast me zitten. 'Dankje' zeg ik zuchtend. Ik had echt geen zin in cola maar ik had een weddenschap verloren van mijn broer en ik mocht een week lang geen alcohol drinken. Bij de gedachte zuchtte ik even en pakte het glas met cola. Ik dronk het in een keer leeg dan was ik er maar van af. Ik keek weer naar de tv en het nieuws was afgelopen.

"Dankje," Zucht ze, pakt het glas cola en slaat het in één keer achterover.
    Ik kijk er even naar. Blijkbaar had ze dorst. Ik drink een paar slokjes van mijn biertje, leg mijn voeten op tafel en pak de afstandsbediening. Ik zap langs de kanalen. Talentenjachen, films, soaps, etc.
    "Wat zullen we kijken? Of moet ik een filmpje opzetten?"

Mary Ann Robins

Jimmy neemt maar een paar slokjes van zijn biertje en zet hem dan op tafel. Hij legt zijn voeten ook op tafel en pakt de afstandsbediening. Hij begint te zappen, allemaal talentenjachten, films, soaps en etc. 'Wat zullen we gaaan kijken? Of moet ik een filmpje opzetten' vraagt hij. "Een filmpje is goed' beantwoord ik zijn vraag en ik verschuif mijn kont achterin de bank. Ik pak mijn mobiel van het tafeltje en zie dat ik een sms heb. Ik open hem en lees hem. 'Joo zus niet drinken remeber ;p' en dat niet drinken staat in hoofdletters. Ik rol even met mijn ogen en leg me mobiel dan weer op het tafeltje.

"Een filmpje is goed," Antwoord Mary op mijn vraag en gaat lekker in de bank zitten. Ze graait haar telefoon van tafel en tikt een paar keer op het scherm. Aan haar reactie kan ik zien dat het haar verder niet uitmaakt.
    Ik sla op van de bank en slenter naar de kast onder de tv.
    "Waar heb je zin in? Ik heb horror, thriller en romantische films," Som ik op en werp dan een blik naar Mary Ann.