• .. Want ik word er nu doodziek van. Het klinkt misschien raar, maar ik weet bijna zeker dat de toekomst gewoon al bestaat.

    Ik heb het eigenlijk al echt heel lang; een paar keer per week een deja vu -geen idee waar al die komma's moeten- en ik weet ook dat ik niet de enige ben.. Maar ik kan, als die deja vu 'uitkomt', niet bewegen. Ik bewéég wel, maar dat doe ik zelf niet. En dan heb ik echt iets van 'help, help, wat is dit, laat me hieruit'.. En dat vond ik dus heel raar, omdat anderen dit niet hebben?

    Ja, het klinkt heel raar, en ik begrijp het als je het niet snapt, of het bullshit vind :') maar ben ik de enige?

    Ik heb dat ook hè! En echt heel vaak, gelukkig niet altijd dat ik idd ''vast zit in mijn eigen lichaam''. Ik vind het zo eng dan hè, alsof iemand gewoon een spelletje met je speelt.


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Phippen schreef:
    nee, ik heb best vaak last van déjà vu. Maar ik ben het inmiddels gewend.. vaak zijn het hele gewone dingen.. ik heb dit nooit als raar gezien, en ik doe er ook niet geheimzinnig over...


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik heb het wel eens gehad, dat is echt stom. Mèh.


    26 - 02 - '16

    Ik heb nog nooit een déjà vu gehad.

    Phippen schreef:
    nee, ik heb best vaak last van déjà vu. Maar ik ben het inmiddels gewend.. vaak zijn het hele gewone dingen.. ik heb dit nooit als raar gezien, en ik doe er ook niet geheimzinnig over...


    comfort in c h a o s

    Ik heb dat ook heel vaak, zo het gevoel dat je dingen wel ziet, maar er niet echt bij bent. (cat)
    Maar daarvan ben ik zeker dat dat niet raar is, ik ken wel enkele mensen die dat ook hebben.

    Heel soms heb ik wel eens van 'He?? Dit komt me echt heeeeel bekend voor.'
    Maar ik breek er mijn hoofd niet meer over, ik leef gewoon zonder er over na te denken anders kan ik wel achter ieder klein dingetje iets gaan zoeken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb een tijd heel veel deja vus gehad(of hoe je het ook schrijft?).maar het is gewoon geminderd...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Aife schreef:
    Ik heb van die vlagen dat ik van die deja vu-momenten heb.
    Maar dat andere is wel een beetje weird ja...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Soms heb ik in een dag veel van die deja vu's dat ik er echt bang van word.
    Maar ik ben al paranoïde dus ja. Als ik zoals jou "vast zat in mijn eigen lichaam" dan zou ik echt freaken dus.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb wel eens déjà vu momenten of gevoelens en die kunnen dan ook wel heel sterk zijn, maar zoals jij het hebt ken ik het echt niet. Wel dat ik er even goed van in de war kan raken soms. :')

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 16:50 ]


    Til hug og blod.

    Dat is besf wel vaag... en eng.:S


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Tsja, daar geloof ik eigenlijk niet in. Dat soort dingen zijn heel lastig, omdat je het nooit zal kunnen weten.
    Volgens mij komt een deja vu gewoon door je hersenen...

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 18:29 ]


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Chandler schreef:
    Nooit last van, en dit klinkt heel erg vaag. Ik leef meer in het heden en de toekomst zien we later wel (':


    Don't dream your life, live your dream.'

    Ja, ik probeer het altijd te veranderen maar bedenk me dan dat het onmogelijk is. :'D


    Your make-up is terrible