• Ja, ik zoek echt supersnel stories, want ik verveel me te pletter en ik heb echt leesvoer nodig. En ja, in de titel staan OP stories en dat is ook m'n grote voorkeur, maar sommige fanfiction mag ook.

    What do I like:
    • Romantiek.
    • Horror/thriller.
    • Komedie.
    • Actie.
    • Drama, maar niet als hoofdonderwerp, want dat kots ik uit.
    • The Hunger Games.
    • One Direction, maar dan ook alleen écht goede verhalen.
    • Verhalen die slaan op Jersey Shore, jongeren en dat soort dingen.
    • Voetbalverhalen.

    What I don't like:
    • Historie.
    • Avontuur.
    • Fantasy.
    • Verhalen met hoofdstukjes van 500 woorden, die zijn te kort.
    • Volledig 16+ verhalen.
    • Verhalen die niet ABN geschreven zijn.
    • Langdradige verhalen.

    Oké, good luck. Ik ben echt super kieskeurig en ik neem wel een abo als ik iets leuks vind. (:

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 22:31 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Vind je verhalen met hoofdstukjes van 500 dan juist te lang, of te kort? (want als je het te kort vindt heb ik wel een story voor je, anders niet..)


    “Love is a contradiction.”

    Lavendor schreef:
    Vind je verhalen met hoofdstukjes van 500 dan juist te lang, of te kort? (want als je het te kort vindt heb ik wel een story voor je, anders niet..)


    Te kort. (: Rond 600/700 of meer vind ik veel fijner.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ok , ik pas niet bij al je voorkeuren maar je kunt een kijkje nemen x'D


    Toy Soldier


    *Volledig Nederlandstalig.
    *Veel wendingen
    *Onbekende personen (Af en toe 16+)
    *Drama, Romantiek en Avontuur verzekerd!


    And I hope.. we'll meet again..

    Verloren Grip

    Pip Goossens is zestien jaar, als ze een schok krijgt te verwerken. Ze is namelijk zwanger. De negentien jarige vader van het kind, Andy Huijgens, is blij met het nieuws en wil niet dat Pip het kindje laat weghalen. Pip krijgt problemen met haar ouders, haar broer en zus en haar vrienden. Alles loopt helemaal niet zoals verwacht. Hoe zal zij zich hier uit redden? Onverwachts raakt Pip Andy kwijt. Haar leven staat op z'n kop...


    Het verhaal heeft 21 abo's, is nog lopend en bevat 124 hoofdstukken plus een proloog :)
    Van lezers krijg ik hele leuke reactie en ondanks dat het geen populair verhaal is, ervaren mensen hem als een rollercoaster aan emoties :)

    ~ Romantiek
    ~ Drama
    ~ Thriller
    ~ Tienerproblemen
    ~ Onbekende personen

    Ik hoop dat je hem leuk vind (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Harries schreef:
    (...)

    Te kort. (: Rond 600/700 of meer vind ik veel fijner.

    Ah, dat komt goed uit, dan heb ik deze voor je (mocht je 'm nog niet 1000 keer in het stories promoten gedeelte hebben gezien xd):


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Mira-Jane is een jonge vrouw die net start met haar nieuwe cariere, maar al snel blijkt dat alles niet zo vlotjes loopt als ze had gehoopt. Haar superieur blijkt een oude bekende te zijn, haar bazin heeft een grote hekel aan haar en haar collega's zijn stapel zot. Een mooi begin voor Mira-Jane's sprankelende toekomst..




    Ik voelde hoe het paniek meester van me maakte.
    Wat moest ik doen? Dit was niet wat ik geplant had. Het had allemaal niet zo mogen lopen. Ik hoorde hem helemaal niet te zien, nooit meer. En nu bleek hij mijn superieur te zijn. Hoe had alles zo verkeerd kunnen lopen?
    Ineens voelde ik een aanwezigheid achter me "Lieve Mera, in je ogen zie ik je verwarring maar maak je nergens zorgen om," fluisterde hij zachtjes in mijn oor "I'll let you say you love me".



    het voldoet aan zo'n beetje alles behalven dat de hoofdstukken te kort zijn.(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    ik voldoe niet aan al je kenmerken, maar ik hoop dat je toch een kijkje neemt.
    KLIKKLAKKLIK


    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'