• Ik en een paar vriendinnen hebben een stop motion gemaakt, dit is de eerste keer dat ik dat deed. Ik ben gewoon benieuwd wat jullie er van vinden ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Leuk gedaan ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat is echt leuk maar nu ben ik wel benieuwd wie jij bent van die vier meisjes


    Physics is awesome

    Haha hij is leuk (:
    Ik heb zelf ook een keer een stop-motion moeten maken, dus respect voor de hoeveelheid tijd die je er wrs in hebt gestoken. Mijne moest voor school, voor Tekenen xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik vind hem leuk gemaakt :D

    Goed gedaan! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eyes schreef:
    Dat is echt leuk maar nu ben ik wel benieuwd wie jij bent van die vier meisjes

    de blonde met de pony ;P
    Ik weet het ik faal nogal als ze me optillen, maar ik vind dat ik nog best vrolijk kijk aangezien de eerste foto fout ging en ze met toen met mijn hoofd op de leuning van de stoel lieten vallen -.-


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    dance4ever schreef:
    Haha hij is leuk (:
    Ik heb zelf ook een keer een stop-motion moeten maken, dus respect voor de hoeveelheid tijd die je er wrs in hebt gestoken. Mijne moest voor school, voor Tekenen xD

    Like it <3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.