Gewoon een reactie plaatsen, en klaar. (wbw)
stay safe because I like being alive at the same time as you
Producer schreef: (...) Nou en, dat maakt helemaal niks uit, kijk hoeveel 100% je hebt, super goed. c:
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
Producer schreef: (...) Dus een 7 in het Nederlands? Dat is nog steeds goed, en jij vind dat slecht omg.
ik heb te vroeg gelklikt
BKopenwater schreef: (...) weet ik wel, ik wou alleen aantonen dat er slimmere mensen dan mij zijn
BKopenwater schreef: (...) tja, ik weet het, maar ik ben nu eenmaal gewoon om "goede" punten te halen
Producer schreef: (...) Dan nog, je bent veel en veel slimmer dan mij.
Producer schreef: (...) Oh dus je wilt eigenlijk alleen maar tienen halen? -Op zijn Nederlands.-
Ander onderwerp lees je graag 1D?
BKopenwater schreef: (...) och, je bent zeker in andere dingen beter dan mij! en je bent trouwens niet de enige die dat zegt
Ik ei in het vorig topc:Het is toch niet moeilijk om te zien waneer er een nieuwe reactie is
Mijn username is een kopje, geen plaat
Wiosna schreef: Ik ei in het vorig topc:Het is toch niet moeilijk om te zien waneer er een nieuwe reactie is
Producer schreef: (...) Jawel, want je denkt dat er dan net een nieuwe is geplaatst terwijl dat je eigen reactie was, en dan moet je weer een reactie plaatsen xd.
Producer schreef: (...) Dat weet ik niet ghehe. xd. Dan nog vind ik je slim. c: Yeah, I love 1D. c:
Wiosna schreef: (...) Je ziet toch wanneer er een niewe reactie is