• Die fucking klote leerkracht van LO heeft een kei grote pik op mij!Die is altijd tege mij bezig over dat ik iets niet goed doe.En ik heb de dinsdag het eerste en het laatste uur bij lo gespijbeld ja.Maar ik was ni alleen want de helft van mijn klas zat op mijn bus.En alleen ik krijg onder mijn voeten en een hele preek en bij die anderen zegt hem niets!

    But jha,voor de peoples dat het niet weten,de naam joycestar is veranderd n_n

    Omg ..


    Take My Hand Take A Breath ...

    fuck zo'n fukker xD

    Omg ..

    Dus dan komt die nog aan mij vrage waarom ik ni mee doe me lo he ö ik was de enigste die vorige week bij de coopertest nog aan het lopen was,iedereen zat neer,en ik stop efkes en die komt weer zage tege mij en de rest laat hem zitte ö! khaat die leerkracht >.<

    Pfff.mijn handvaardigheid lerares heeft de pik op mij en nog 3 andere meisjes. Je kan echt helemaal NIX goed doen bij dr !! Nou als ze zo tegen mij doet,kan ik dat ook hoa ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Pfff.mijn handvaardigheid lerares heeft de pik op mij en nog 3 andere meisjes. Je kan echt helemaal NIX goed doen bij dr !! Nou als ze zo tegen mij doet,kan ik dat ook hoa ^^

    Ik ken da n_n kan oko een bitch zijn als ze da tege mij zijn XD

    (...)
    Ik ken da n_n kan oko een bitch zijn als ze da tege mij zijn XD

    Precies ^^ Gewoon lekker bitchy terug doen,houden ze vanzelf op ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Precies ^^ Gewoon lekker bitchy terug doen,houden ze vanzelf op ^^

    Jha inderdaad -.-!Maar ons school is ni nermaal als het erop ankomt hoe leerlingen tegen leerkrachten doen XD

    (...)
    Jha inderdaad -.-!Maar ons school is ni nermaal als het erop ankomt hoe leerlingen tegen leerkrachten doen XD

    Nou dan zijn wij nog abnormale dan abnormaal x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Nou dan zijn wij nog abnormale dan abnormaal x3

    Jha denk je ? XD
    x

    (...)
    Jha denk je ? XD
    x

    Ooh echt wel ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Fuck That


    Take My Hand Take A Breath ...