• Goedemorgen :D

    Ik ga voor het eert naar een concert toe.
    Dit is een G3 concert wat inhoud dat de beste gitaristen een mooi showtje wegggeven.
    Nu het volgende probleem : wat kan ik aantrekken ??
    In ieder geval kleding wat lekker zit :P

    Hebben jullie nog ideetjes of tips ??
    _O_ Micha

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Op een concert doe ik altijd kleren aan die ik anders ook aan zou doen. =P
    Soms wel een beetje aangepast aan de band, dus een bandshirt of -trui.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat Scandal zegt, als ik naar een concert ga doe ik kleren aan die ik normaal ook aan zou doen.
    Iniedergeval, hoe leuk het misschien ook is, ik doe nooit een rok aan als ik naar een concert ga. Altijd een broek met zakken zodat ik mijn mobiel daarin kan doen. Ik probeer altijd een zo klein mogelijk tasje mee te nemen, waar wel alles in zit dat je nodig hebt, en dan vooral je fototoestel ^^

    Heel veel plezier vanavond!


    Inspiration can hit you any time

    Ik zou zeggen trek gewoon een spijkerbroek aan met een paar stoere sneakers en dan gewoon een trui of een t-shirt met een vest erop dat lekker zit? En misschien heb je nog kleding of accesoires van die band en kan je die aantrekken? Bij een concert zijn er meest niet zoveel mensen die daar speciaal bepaalde kleding voor aan trekken hoor, alles kan gewoon. In elk geval veel plezier!


    “Love is a contradiction.”

    ibiza stijl yeah, dat ziet er gaaf uit (: dat zijn die dingen met slierten eraan haha xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Broek,platte schoenen en verder gewoon iets dat lekker zit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall


    i put the fun in funeral

    Als je kisten hebt zou ik ze aantrekken. Ideaal bij zulke gelegenheden, want je hebt altijd wel lui die op je poten gaan staan.


    No growth of the heart is ever a waste