• Ze worden verjaagd - eerst uit Engeland, toen uit Amerika. Ze werden uitgeroeid en in legendes opgesloten. In werkelijkheid leven ze voort in Roemenië. Op hun terrein. Wie ze zijn? Wolven - veranderaars. Shape-shifters.. En dat is lang niet alles. Ze houden zich vast aan hun tradities; moeten overleven door zich zo snel mogelijk voort te planten. De bloedband word namelijk getergd door de mensheid.
    ___
    Je kunt een nietswetend mens spelen; of een lid van de roedel. Iedere wolf is anders. In hun menselijke vorm zijn ze sneller, krachtiger en mooier dan andere mensen. Ze trekken mensen aan door hun geur, hun uiterlijk. Wolven hebben mensen nodig om te overleven. Ze hebben echter wel één leider waaraan ze zich moeten gehoorzamen; de alfa. Een kind van voorgaande leiders. Malice. Vaak worden wolvenkinderen onderling door hun ouders uitgehuwelijkt; voor de bloedband.
    ___
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Extra:

___
    Malice Abelay O'Clav - Roedellid/Alfa
    Samantha Amèlie Roux - Roedellid
    Felice Hannah Blakefield
    May Rose White
    June Lauren Evans
    -
    Stefano Jordan - Roedellid
    Noah Luca Adams - Roedellid
    Jayden Jason Bright - Roedellid
    Lucas Alexander Samuels - Roedellid
    ___
    Achter je karakter komen we wel in het spel. Niet enkel meisjes, ook jongens. Als je - je hier niet aan houd keur ik je rol af en heb je pech. Niet té bekende celebs als foto - svp.
    ___

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 27 april 2012 - 18:58 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

AweSomee schreef:
    Naam:Noah Luca Adams
    Leeftijd:18
    Geslacht:Mannelijk
    Uiterlijk:

Met zijn blonde haren en blauwe ogen weet hij echt wel dat hij mooi is.
    Vaak heeft hij een petje op en zijn ketting draagt hij altijd.

Extra:Hij is lid van de roedel.

Naam:Felice Hannah Blakefield
    Leeftijd:17
    Geslacht:Vrouwelijk
    Uiterlijk:

Extra:Ze is een mensen meisje maar later komt ze achter het bestaan van wolfen.

dat meisje heeft precies hetzelfde uiterlijk als de mijne, wil je dat veranderen?

Keep your head up, keep your heart strong

Kan ik een mensenmeisje en een roedeljongen reserveren?

To the stars who listen — and the dreams that are answered

OMG.. Love this.. Mag ik een mensen jongen en roedel jongen reserveren?
    Xd..

[ bericht aangepast op 27 april 2012 - 11:33 ]

Don't be like the rest of them, darling

Beiden goedgekeurd :].

Kan je ook een wolf zijn die niet in de roedel zit, maar er later wel in komt/mag?

[ bericht aangepast op 27 april 2012 - 17:00 ]

Ja - je kan bijvoorbeeld spelen dat hij uit een ander land komt en er later achterkomt dat er daar meer van hem leven? [:

Ja, dat lijkt me gaaf! Of dat hij het zelf nog niet weet, maar dat is best onlogisch.. :\

Dat lijkt mij ook leuk, mag dat? :'D. Haha :3

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Ik zou het ook wel willen.. Mischien een groep doen die van de een naar de andere groep trekt om dat ze uit de andere groep zijn gezet ofzo? Omdat ze vechten ofzo XD

[ bericht aangepast op 27 april 2012 - 17:52 ]

Eigenlijk is het gewoon de bedoeling dat er één roedel is. Ik wil het nogal dicht bij het realisme houden, namelijk. En als er nu allemaal eenlingen en dergelijken komen gaat dat niet echt lukken. Ik sta open voor ideeën, zolang ze maar beperkt blijven :].

Oke ^^ Ik liet gwn mijn fantasie even de vrije loop.. XD.. Ik bedenk wel even verder

Naam: June Lauren Evans
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:

Extra: Ze komt oorspronkelijk uit Engeland en is vegetariër

Naam: Lucas Alexander Samuels
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:

Extra: Hij is erg gelovig (Roemeens-orthodox)

[ bericht aangepast op 30 april 2012 - 17:23 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Als iedereen die gereserveerd heeft/nog iets moet aanpassen dat doet kan ik vandaag nog de RPG maken [:

Sorry.. ik heb het bedacht, omdat ik origineel wil zijn. Is het een idee dat er dan maar twee eenlingen mogen zijn?

Ik wil graag een vrouwelijk roedellid aanmaken, die uit een ander land komt.