• Het spijt me best wel erg dat ik hier zo lang niet ben geweest, en dat ik niet advies kon geven op persoonlijke topics, en dat ik niet zoveel aandacht aan quizlet-friends gaf. Nouja, zoals sommige al weten is dit in verband met het recentelijk overlijden van mijn vader. Het gaat wel goed hoor, denk niet dat ik nu mijn leven ga verprutsen ofzo, ik heb nog wel even .. 60 jaar? te leven. Ik probeer er maar het beste van te maken, zo bedoel ik het. Maar goed, verder doe ik hier geen persoonlijke details bij, zo begrijpt iedereen het wel denk ik.

    Maar goed, hierbij, sorry voor de quizlet-friends die zich nu genegeerd voelen, en hierbij ook een 'ik ben weer terug' mededeling. En hoe gaat het met jullie, mensjes? Nog iets super leuks beleefd? tell me everything!

    Oh en heb ik hier nog wat gemist op quizlet? is er nog iets gebeurd? een mega-groot drama?

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 21:49 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Oh hi, gecondoleerd! Waw, ik begrijp je volkomen aangezien ik hetzelfde heb meegemaakt. Maar goed, zo ver ik weet is er niks speciaals gebeurd, zo ver ik weet. Ik ben zelf de laatste ook wat inactief op Quizlet.

    Allereerst gecondoleerd met je vader. Kan wel begrijpen dat Quizlet dan niet echt een prioriteit voor je is.

    En tja, geen idee wat je gemist hebt eigenlijk. Volgens mij geen spannende dingen (krul)


    -

    @Wanrooy, bedankt, en heftig, gaat het nu wel al beter?

    @Genius, thankyou, en jammer, toen ik er was waren er zo veel drama's! ..ik wil meer drama.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Insomania schreef:
    @Wanrooy, bedankt, en heftig, gaat het nu wel al beter?

    @Genius, thankyou, en jammer, toen ik er was waren er zo veel drama's! ..ik wil meer drama.


    Ja, het is dan wel al in 2006 gebeurd, maar steeds als ik er aan denk lijkt het alsof het gisteren gebeurd is snap je. Maar anyways, echt veel sterkte toegewenst, want het is echt een kut periode waar je nu doorheen gaat. Bij mij was dat zo.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 22:00 ]

    Insomania schreef:
    @Wanrooy, bedankt, en heftig, gaat het nu wel al beter?

    @Genius, thankyou, en jammer, toen ik er was waren er zo veel drama's! ..ik wil meer drama.

    Dan zorg je voor drama.


    -

    veel sterkte , ik begrijp wat je meemaakt , mijn mama is een jaar geleden ook gestorven. Als je wilt praten ofs , altijd welkom !
    en nee idd , het is best saai op Quizlet ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    POMPOMPOMPOMPOMPOMPOM! I AM SO HAPPY YOU'RE BACK!

    Nergens om hoor, maar ik maakte me wel zorgen om je. Je hebt wel wat gemist, trouwens. Maar daar PB ik je wel even over ;).
    Helemaal niet erg dat je even inactief-achtig was, ik begrijp het wel en op zulke momenten gaat je eigen gevoel toch eventjes voor. Het is best saai op Quizlet maintenant, afgezien van de kleine drama's. Hale en Jill zijn niet teruggekomen ;D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Awh, wat rot voor je =\ Nog gecondoleerd <3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ahw, gecondoleerd! En welcome back.


    Me so good.

    Alsnog gecondoleerd, en daarbij; welkom terug! Volgens mij is er niet heel veel spannends gebeurt hier op Q in de tussentijd. :)


    Bad decisions make good stories.

    Reepicheep schreef:
    Awh, wat rot voor je =\ Nog gecondoleerd <3


    this en er is wel wat commotie geweest rond Gaby maar voor de rest niet echt iets boeiends en dan was het bovenstaande ook nog niet zo interessant eigenlijk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Gecondoleerd met je vader!

    Het enige interessante was dat Gaby heel even terug was en ook net zo snel weer verdween. Meer niet.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 22:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    gecondoleerd en welcome back! nee voor zo lang ik al op quizlet ben en ik iets mee krijg gebeurt er niet veel.. xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Gecondoleerd met je vader!
    Volgens mij heb je niet echt wat gemist..


    Never look back, don't doubt tomorrow.