• [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 19:57 ]


    Til hug og blod.

    RainbowDash schreef:
    Meh, ik geef het op. Kan voor geen ene fuck tekenen D: Ik had een geweldig idee, maar dat gaat me niet lukken met alleen mijn eigen materialen xD


    Gebruik voor deze dan maar stock Alwup, niemand heeft geluisterd daarnaar in deze ronde dus :')


    Til hug og blod.

    Krijgen we op deze eerste opdracht eigenlijk een cijfer? Stiekem hoop ik van wel :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Voor de meest originele inzending (en voor het volgen van de regels) is er een kleine beloning die nog wel eens heel handig uit kan komen. :]


    Til hug og blod.

    Wat valt er volgens jou dan onder eigen materialen? (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Geen stock foto's of materialen die je niet zelf gemaakt hebt. Eigen materiaal is ieys wat je vanaf het begin zelf maakt. :]


    Til hug og blod.

    Ik ga wel tekenen. Niet dat ik het kan. Haha.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    Ik ga wel tekenen. Niet dat ik het kan. Haha.


    Dat moet je niet zeggen, muts. :')
    Je krijgt al pluspunten voor de poging! ;]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Dat moet je niet zeggen, muts. :')
    Je krijgt al pluspunten voor de poging! ;]


    Hoezo? Ik spreek alleen de waarheid. Ik heb de kracht om onvoldoende te staan voor tekenen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    (...)

    Hoezo? Ik spreek alleen de waarheid. Ik heb de kracht om onvoldoende te staan voor tekenen.


    Oefening baart kinderen kunst.
    En als jij er van uit gaat dat je heel slecht bent, wordt je er niet sneller beter mee. It's all about the way of thinking. :]


    Til hug og blod.

    Oh man ik wil zo graag meedoen (gewoon omdat het kan, niet omdat ik goed ben of zo...) want dit lijkt me zon coole wedstrijd maar ik kan geen foto's uploaden :S ik ben de kabel daarvoor kwijt (huil)


    Gewoon omdat het kan! (:

    @Love4Cookies, wat voor een telefoon heb je dan? Daar kun je toch zo weer een nieuwe voor kopen? + als je eentje met wifi hebt, kun je je foto's gewoon via de mail naar jezelf toesturen, en dan uploaden op Quizlet.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    @Love4Cookies, wat voor een telefoon heb je dan? Daar kun je toch zo weer een nieuwe voor kopen? + als je eentje met wifi hebt, kun je je foto's gewoon via de mail naar jezelf toesturen, en dan uploaden op Quizlet.


    Ik heb een samsung ch@t dus om daar foto's mee te maken is niet zo slim want dat is behoorlijk slechte kwaliteit. Ik bedoelde dat ik de kabel van m'n camera kwijt ben :X Maar ik denk inderdaad dat ik maar voor een nieuwe kabel ga, dan kan ik alsnog meedoen ^^ Ik heb vandaag geen tijd meer om nog naar de mediamarkt te gaan ben ik bang, aangezien dat toch wel een eindje fietsen is, maar ik kan proberen morgen ervoor te gaan. Ik laat je weten als ik meedoe! Want dit lijkt me echt een superleuke wedstrijd! _O_


    Gewoon omdat het kan! (:

    Haha, topper!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Love4Cookies schreef:
    Oh man ik wil zo graag meedoen (gewoon omdat het kan, niet omdat ik goed ben of zo...) want dit lijkt me zon coole wedstrijd maar ik kan geen foto's uploaden :S ik ben de kabel daarvoor kwijt (huil)


    Dat is nou eens de juiste instelling! ;D
    Hopen dat je morgen dat kabeltje te pakken krijgt! ^^
    En de eerste opdracht zal met schrijven te maken, dus als je de poster nu al kunt maken is dat ook geen probleem hoor. Je hebt nog even de tijd. :]


    Til hug og blod.

    Die van Tablo is geweldig :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'