• Neusspray is echt vies. D:
    Ik heb het net voor de eerste keer in m'n leven gebruikt. En: Ieuwl. Ieuwl. Ieuwl. Nooit meer, dan stik ik nog liever in mijn eigen eten omdat ik niet kan ademen door mijn neus. (cat) En dan kloot ik natuurlijk heel mijn klas met mijn gehijg. :Y) I don't mind.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neusspray is bah. Ik gebruik het nooit, dan maar 24x per dag mijn neus uit snuiten :3


    26 - 02 - '16

    Ik vind neusspray echt verschrikkelijk!
    Maar ik heb nu iets dat je niet in je neus hoeft te sprayen, maar het is een soort uhh staafje ofzo, vergelijkbaar met een labello. Daar zit iets van eucalyptus in, dus dat ruik je dan. Als je dat gewoon in je neus stopt, en diep inademd, dan ga je vanzelf wel weer wat ruiken :Y) En dát vind ik dus wel geweldig :3


    Inspiration can hit you any time

    Toen ik dat voor het eerst gebruikte nieste ik. Never, again!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik gebruik die shit niet, ik ziek gewoon uit.


    I love you Tim

    Nog nooit gebruikt en ben het niet van plan ook :'D.


    i put the fun in funeral

    Ik gebruik het bijna altijd als ik verkouden ben, haha. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik gebruik het als mijn neus echt dicht zit vanwege de hooikoorts, anders niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik móét neusspray gebruiken, anders ga ik dood vanwege mijn hooikoorts (cat)
    Mijn neusspray sprayt zo hard dat je er bloedneuzen van krijgt. Ugh :/


    Destroy what destroys you.

    Ik heb dan altijd het gevoel dat me hersens worden opgelost. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Lowe schreef:
    Ik ben daar verslaafd aan.
    't goede nieuws is dat ik aan 't afkicken ben!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het helemaal niet erg om te doen , omdat ik het al van kleins af moet doen door al mijn allergien , maar ik kan wel snappen dat je het lastig vind , ik heb dat met oogdruppels ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik moet het wel gebruiken, maar dan niet voor een verstopte neus. Ik heb van die neusspray die mijn oren helpt, anders kan ik binnenkort niets meer horen. :'|


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Assassin schreef:
    Lol dat is zó slecht voor je, dat mag je amper gebruiken.
    Ik vind het altijd zo onzinnig, er is een reden voor dat je neus verstopt zit, het losmaken helpt echt niet zoveel hoor. Vaak blijf je alleen maar langer verkouden erdoor. Stelletje aansteller, be a real woman!

    He, wat nou? Ik vind het zo vies dat ik dat niet meer ga doen. (cat) En ja, dat helpt inderdaad voor de zak. Meer nadelen dan voordelen.

    Biologist schreef:
    (...)

    Ja, dat is waar. >.<

    Welke gebruik je overigens?

    Ik gebruik die die in de frigo staat. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Constantine schreef:
    Ik vind neusspray echt verschrikkelijk!
    Maar ik heb nu iets dat je niet in je neus hoeft te sprayen, maar het is een soort uhh staafje ofzo, vergelijkbaar met een labello. Daar zit iets van eucalyptus in, dus dat ruik je dan. Als je dat gewoon in je neus stopt, en diep inademd, dan ga je vanzelf wel weer wat ruiken :Y) En dát vind ik dus wel geweldig :3

    Ja, dat had ik ook gezien. Een vriendin gebruikte dat.
    Dat moet wel zalig zijn, zo.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    (...)
    Ik gebruik die die in de frigo staat. :Y)


    Ah, oké, nu weet ik het PRECIES! Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt