• Hij is inneens verdwenen! Zie ook dit topic. Ik heb dit topic extra aangemaakt omdat de vorige bij 'Vragen' zat. Dat kwam omdat ik wilde weten of anderen dit ook overkwam, en dat is ook zo, dus zet ik dit nu bij 'klachten'. Ik hoop dat de knop zo snel mogelijk terugkomt, want dit stoort nogal. Scandal plaatste de link in mijn topic, klik hier om je hoofdstukken te koppelen aan je stories. Hopelijk wordt de knop gewoon weer teruggeplaatst.


    26 - 02 - '16

    Misschien omdat vrijwel niemand die knop nog gebruikt, aangezien de crash al wel langer dan een jaar geleden is? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Je hebt ruim een jaar gehad om je hoofdstukken te koppelen, de knop is niet meer nodig en neemt nu gewoon onnodige ruimte in. Neem niet aan dat hij nog terugkomt.

    Volgende keer dat je zo'n topic maakt, vraag ons om het oude topic te verplaatsen graag. Is wat makkelijker (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Die crash was al meer dan een jaar geleden toch? waarom heb je nog steeds een knop nodig? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn hoofdstukken waren toch weer kwijt.

    No shit Sherlock. (cat)
    Serieus, waarom 2 topics? En waarom heb je ze niet gewoon eerder gezocht? Je hebt tijd genoeg gehad hoor.


    Your make-up is terrible

    *heeft nog geen eens gemerkt dat de knop verdwenen was*

    Maar waarom heb je die knop dan nodig? Net zoals de andere zeggen het is al een jaar geleden dat de crash was en ik mis die knop niet


    Physics is awesome


    Het is al meer dan een jaar geleden...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor