• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic


    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:23 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Alsjeblieft luister gewoon en trouwens ik blijf hier net zolang zitten tot ik het heb uitgelegd" zei ik en keek erna naar Jane "Ik heb gezegd dat ik naar familie ging en of Rose daar mocht logeren maar ze wist niet dat ik jou ging helpen " zei ik

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:34 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik negeerde jane. "IK luister toch praat dan"schreeuwde ik. "denk je nou echt dat dat het goed maakt. Van alles wat je me geflikt hebt! Helpen wat nou helpen!"

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:35 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'dus je hebt nergens spijt van?' vroeg ik opgelucht. 'maakt ze nou echt zo'n punt van een klein smoesje?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Chagerijnig werd ik van die 2. Ik smeet het deurtje open bijna in James gezicht.
    "Jij weet niet wat er allemaal gebeurt is dus bemoei je je er niet mee" ik keek haar boos aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James


    Ik schudde mijn blik en keek haar aan met een "Waarom zou ik blik".
    Erna gooide Jane de deur open
    "En bedankt trouwens Lilly je kan niet oordelen want je weet maar weet helft van het verhaal en laat Jane hier gewoon buiten" zei ik

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:40 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'je moet eens nadenken over waarom hij tegen je loog!' Ik keek haar nog bozer aan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    "Denkje dat ik me druk maak over dat nee, Jij weet waar ik het over heb Night" schreeuwde ik naar hem.
    Daarna keek ik nar Jane. "Volgens mij moet jij nadenken dwat het nummer van jou gesticht was"

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:40 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'meid, waar heb je het over? doe eens rustig.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Oke jij houd je mond en luistert nu gewoon heel even" schreewde ik naar Lilly terwijl ik nog steeds op de grond zat waar ik nu redelijk blij mee was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Ik ga niet voor jou rustig doen, jij weet niet wat er is" Ik keek haar boos aan. "Waarom zou ik, ik heb toch genoeg gezien"

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik haalde mijn schouders op. 'waar gaat dit over?' vroeg ik aan James. Blijkbaar wist hij meer.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jane
    Ikdacht na over wat Lilly zei en rende meteen nar haar toe. 'het was verdomme maar een kus! doe nietzo moeilijk!'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James


    "Als het niet gaat om het feit dat ik gelogen had weet ik het ook echt niet" zei ik en keek Lilly aan "Waar gaat dit nu eigenlijk over"

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Arghhhh!" riep ik. "Daar ging het verdomme niet om" ik liet me tegen de muur naar benenden gelijden om me rustig te houden. "Ow en nou wetje het niet meer hoor"

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:48 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [shit nou moe t ik iets verzinne. ghehe ik heb al een ideetje]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan