•       Ik heb er één voor mijn verjaardag gekregen, eigenlijk is mijn verjaardag over 4 dagen, maar ik mag hem wel gebruiken. Ik kan er 2050 boeken in opslaan en die kun je gewoon lezen ;D.
          Mijn vraag is wie er nog meer zoiets heeft, tell me ;3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb er eentje, maar die meer een tablet dan een e-reader en zo gebruik ik hem ook.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    No.
    I prefer books.
    Ik verkies de geur van papier en inkt in nieuwe boeken het geritsel van pagina's boven een licht en plat stuk metaal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    No.
    I prefer books.
    Ik verkies de geur van papier en inkt in nieuwe boeken het geritsel van pagina's boven een licht en plat stuk metaal.

    Mooi gezegd. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Escritura schreef:
    No.
    I prefer books.
    Ik verkies de geur van papier en inkt in nieuwe boeken het geritsel van pagina's boven een licht en plat stuk metaal.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Escritura schreef:
    No.
    I prefer books.
    Ik verkies de geur van papier en inkt in nieuwe boeken het geritsel van pagina's boven een licht en plat stuk metaal.

    Ik ook, maar als ik lang reis heb ik toch liever een e-reader waarop ik meerdere boeken heb dan veel boeken in mijn tas waardoor hij ongelofelijk zwaar word (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb er eentje, maar die meer een tablet dan een e-reader en zo gebruik ik hem ook.


    We gebruiken de iPads o.a. als e-reader, soorteglijk dus.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb er een :Y) Ik heb liever een echt boek, maar dit is wel handig als je op vakantie gaat of zo.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faery schreef:
    Ik heb er een :Y) Ik heb liever een echt boek, maar dit is wel handig als je op vakantie gaat of zo.


    Voor vakantie idd handig, maar boeken zijn gewoon leuker, naar mijn mening. De geur van boeken, vooral die van HP haha. Ik lees nu HP in het Engels, een bepaalde uitgave of zo, en dat papier ruikt echt heel expliciet naar HP, op de een of andere manier. Of net is pretend. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Escritura schreef:
    No.
    I prefer books.
    Ik verkies de geur van papier en inkt in nieuwe boeken het geritsel van pagina's boven een licht en plat stuk metaal.


    Pass the damn ham, please.

    Escritura schreef:
    No.
    I prefer books.
    Ik verkies de geur van papier en inkt in nieuwe boeken en het geritsel van pagina's boven een licht en plat stuk metaal.


    Full of envy behind that anonymous mask

    ik heb er eentje, maar gebruik hem bijna nooit, gewoon omdat ik boeken lezen leuker vind. Maar ik heb hem ook gekocht voor vakanties.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mijn moeder heeft er eentje, maar zelf hoef ik er geen. Ik vind boeken persoonlijk veel fijner. c:


    wth.

    Ik heb er eentje van mijn ouders gekregen, maar ik doe er niet veel mee. Ik vind echte boeken veel fijner en persoonlijker.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Daar gebruik ik mijn ipod voor, als ik die boeken niet in echt boekvorm kan krijgen.


    Take risks and conquer your fears.

    Escritura schreef:
    No.
    I prefer books.
    Ik verkies de geur van papier en inkt in nieuwe boeken het geritsel van pagina's boven een licht en plat stuk metaal.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.