• Why Directioners are the best.
    Ik heb het in een quiz gezet zodat veel mensen het zien, Directioners, lees het even.^^


    The universal language of art.

    Ga niet zeggen dat je fan bent van One Direction niet om hun looks, want als het oude mannetjes waren met een stok was je zeker geen fan (al zeg je zelf van wel)


    SLOAN.

    Puss schreef:
    Ga niet zeggen dat je fan bent van One Direction niet om hun looks, want als het oude mannetjes waren met een stok was je zeker geen fan (al zeg je zelf van wel)


    Lol, zou jij wel fan zijn van oude mannetjes met een stok dan?(':


    The universal language of art.

    SWAGMALIK schreef:
    (...)

    Lol, zou jij wel fan zijn van oude mannetjes met een stok dan?(':

    Als ze goede muziek maken wel, het gaat toch niet alleen om het uiterlijk? --'


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yoda schreef:
    Wat heb ik toch een hekel aan dat hele 'omfg, mijn fandom is het beste om wat voor reden dan ook!' gedoe. Geen enkel fandom is beter dan het ander, inclusief de fans zelf. Dus al helemaal niet het beste.

    & ja, ik ben zelf directioner.


    Save me from myself.

    Aragog schreef:
    (...)
    Als ze goede muziek maken wel, het gaat toch niet alleen om het uiterlijk? --'


    Ja, dat zei ik ook eerst. Maar daar hadden wat mensen commentaar op.


    The universal language of art.

    Yoda schreef:
    Wat heb ik toch een hekel aan dat hele 'omfg, mijn fandom is het beste om wat voor reden dan ook!' gedoe. Geen enkel fandom is beter dan het ander, inclusief de fans zelf. Dus al helemaal niet het beste. En ja, ik heb het gelezen.


    Oke, gefeliciteerd ermee.


    The universal language of art.

    Lol why the fuck staan er steeds Belieber examples bij?

    Yoda schreef:
    Wat heb ik toch een hekel aan dat hele 'omfg, mijn fandom is het beste om wat voor reden dan ook!' gedoe. Geen enkel fandom is beter dan het ander, inclusief de fans zelf. Dus al helemaal niet het beste. En ja, ik heb het gelezen.

    Dit
    +


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Yoda schreef:
    Wat heb ik toch een hekel aan dat hele 'omfg, mijn fandom is het beste om wat voor reden dan ook!' gedoe. Geen enkel fandom is beter dan het ander, inclusief de fans zelf. Dus al helemaal niet het beste. En ja, ik heb het gelezen.
    waar is de buigende smiley als je hem nodig hebt?


    Today will be Girl's Day party with you~

    _O_ Hier!
    Haha :')

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 17:01 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Toch grappig, iedereen op het forum haat de quiz, terwijl alle reacties op de quiz meer dan positief zijn.(':


    The universal language of art.

    SWAGMALIK schreef:
    Toch grappig, iedereen op het forum haat de quiz, terwijl alle reacties op de quiz meer dan positief zijn.(':
    Omdat alleen maar die fans die quiz maken? Denk ik :S


    Today will be Girl's Day party with you~

    SWAGMALIK schreef:
    (...)

    Lol, zou jij wel fan zijn van oude mannetjes met een stok dan?(':

    Ik ben fan van deze oude mannetjes. En er zijn nog veel oudere mannetjes die ontzettend veel fans hebben, veel meer dan One Direction :')




    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    SWAGMALIK schreef:
    (...)

    Lol, zou jij wel fan zijn van oude mannetjes met een stok dan?(':

    Lol,ik ben fan van oude mannetjes, al hebben ze geen stok.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oh jee.


    Frankly my dear, I don't give a damn.