Audacity schreef:
(...)
Had je het over mij, mop? 
Neh, Sarah, ik had een flauw vermoeden dat ze het over mij had. Ik heb mezelf namelijk een tijd terug wel gepusht om veel te bewegen en niet veel te eten - waardoor ik ook drastisch dunner werd - maar dat was omdat ik dacht dat IK dan mooier zou zijn, je weet wel, voor mezelf. En niet omdat ik naar dunne modellen of pro-ana sites had gekeken. En ik gaf dan ook niet over en ik laxeerde ook niet. Ik snap nog steeds niet waarom mensen er zo'n probleem van maken dat mensen die eetstoornissen (al was ik niet zo ver heen dat ik echt 24/7 ermee bezig was) hebben gehad, vollere vrouwen mooi vinden. Ik zie namelijk broodmagere meiden / modellen / whoever blabla's rondlopen en dat vind ik echt een stuk minder aantrekkelijk... Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat lelijk. Ik vind het lelijk als mensen zichzelf uithongeren en ik vind het lelijk als mensen zichzelf volproppen. Niet van het uiterlijk, maar van het verknipte innerlijk. Dat is mijn mening en je mag ervan vinden wat je wilt, maar dit is een stelling waarmee je het eens of oneens kan zijn. En dat is mijn mening.
En er zit een duidelijk verschil tussen mager en dun, vind ik. Je hebt - van mager naar dik - namelijk de volgende stappen: mager - dun (zeer slank) - slank - volslank - mollig - dik - obesitas. En dat vergeten mensen helaas.
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!