• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik lachte even. ''Ik heb wel wat kracht hoor Riley, maar tegen Zac kan ik gewoon niet op.'' zei ik, en grijnsde zwakjes. ''Maar met dat laatste ben ik het met je eens.'' voegde ik er aan toe, en keek even terug.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yarella

    Ik knikte zachtjes dat ik het begreep. "En je wil-wilt het niet of?" Begon ik. Het was eigenlijk best schattig dat ie het nog nooit gedaan had, waren we allebei een soort van groentjes.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Winchester

    "Dat bedoelde ik, niet dat je slap bent." zeg ik snel. "Gewoon dat hij veel sterker is." Ik glimlach naar haar en haal mijn hand nog eens door mijn haar. Het is al bijna droog ondertusen en het zit nu wel weer iets beter.


    Your make-up is terrible

    [Nikki maak jij zo nieuwe topic voor me aan?]
    Emilio Esteves
    Beschaamd en met rode wangen kijk ik weg. "Ja natuurlijk wil ik het wel" mompel ik. "Het kwam er gewoon nooit van, ze waren zo weer weg als ik ze niet direct dezelfde avond sex gaf"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Is goed hooor.]


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik glimlachte even. Het was schattig als hij een hand door zijn haar haalde, ik wist niet precies waarom ik dat vond.
    Mijn haren waren inmiddels opgedroogd, en ik streek een haarlok achter mijn oor, die constant terugviel. Ik zuchtte even en liet het maar voor wat het was, om vervolgens een beetje rond te kijken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik zit met een vraag die ik niet tot amper durf te stellen. Ik zucht zacht. "Heb je eigenlijk... zichtbare sporen ervan op je lichaam?" vraag ik fluisterend. Ik wil haar niet aan dingen laten denken, maar toch wil ik het weten.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Het duurde even voordat ik antwoord gaf, maar knikte toen. ''Littekens.'' zei ik zachtjes. Ze waren niet groot, niet diep, maar het liet me er elk moment aan herinneren. Alhoewel, er was er ééntje, op mijn lies. Het was een grote, rijkte uit tot mijn heup; dat moment zou ik nooit vergeten.
    ''En blauwe plekken, maar die gaan wel weer weg.'' zei ik schouderophalend. Blauwe plekken was ik gewend, en deden ook niet zoveel pijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik zucht weer zachtjes en streel met mijn hand over haar arm. "Wat een rotzakken." fluister ik. "Ik zou er alle streepjes in de wereld voor overhebben om hun koppen eraf te knallen." zeg ik, doelend op mijn littekentjes.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik glimlachte even, en kreeg kippenvel van zijn aanrakingen; op een goede manier.
    ''Ik snap ze ook niet.'' zei ik uiteindelijk. Ik heb me vaak proberen te verplaatsen in hun situatie, maar ik begreep het écht niet. Ik gun niemand de ervaringen die ik heb gehad.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Wat snap je er niet aan?" vraag ik zacht terwijl ik voorzichtig door blijf strelen. Ik voel dat de kippenvel krijgt maar ze vraagt me niet om te stoppen dus het zal wel goed zijn.


    Your make-up is terrible

    [Ze bedoelt dat ze niet snapt dat kerels dat doen, hè, of bedoelde je dat ook? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ja, hij wilt precies weten wat ze niet snapt zodat hij het misschien kan uitleggen.]


    Your make-up is terrible

    Nieuwe topic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [spam.]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible