• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    ''Waarom zou dat erger zijn?'' vroeg ik, toen ik hem weer aankeek. ''Alsof jij geen mooi lichaam hebt.'' zei ik, en grinnikte zachtjes. Ik had een zwak voor mooie mannenlichamen, dat was al duidelijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik kijk haar grijnzend aan. "Omdat een vrouwenlichaam anders is, dat moet zacht en teder zijn." leg ik uit. "Voor een mannenlichaam hoofd dat niet, dat mag ruw zijn." Mijn goede verklaring.


    Your make-up is terrible

    Yarella

    "Ik weet niet." Mompel ik. "Jongens zijn gewoon schattig als ze koken.." Zeg ik zachtjes terwijl ik naar hem kijk.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik schoot even in de lach. ''Daar is het nu al te laat voor.'' zei ik, en grinnikte zachtjes.
    Ik dacht terug aan een aantal 'klanten', die nogal hielden van geweld ofzo. Mijn lichaam was niet het mooiste vrouwenlichaam wat er bestaat, dat zeker niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emilio Esteves
    Ik grinnik en druk een vlug kusje op haar neus. "Jij bent ook schattig" ik giet de pasta af en vul de borden. Ik breng een bordje naar Riley en een naar Aurelie. Ik geef de rest die in de woonkamer zit ook een bord met eten. Gooi dan de pasta bij de saus, roer het door elkaar en doe de deksel op de pan. Pak het bordje van mij en die van Yarella. "Kom je?l vraag ik als ik naar de woonkamer loop.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    Ik knik en spring van het aanrecht af. Ik gooi de knuffelbeer opzij en plof op het matras. Ik snuif de geur van de pasta diep op en bind mijn haar in een lange staart.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Winchester

    "Dankje." zeg ik tegen Emilio en laat haar hand voorzichtig los, ik neem een hap. "Het is lekker." Ik buig me iets dichter naar Aurelie. "Hoe bedoel je dat?" vraag ik zacht en bezorgd. Waarom is het te laat?


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ook ik bedankte Emilio, en nam een hapje. ''Hoe bedoel je dat?'' vroeg Riley zachtjes. Ik sloeg even mijn ogen neer. ''Ze- Ik-'' ik fronste even. Hoe moest ik dit normaal formuleren? ''Sommigen kicken op geweld, ofzo.'' mompelde ik zacht, hopend dat hij wist waar ik het over had. Ik nam nog een hapje, zonder hem aan te kijken. Ik schaamde me dood.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik slik de hap maar moeilijk weg. "Wat?" sis ik. Ik snap wat ze bedoelde. "Dat hoort niet!" Ik bal mijn vuisten kwaad. "Dat laat je toch niet toe hé." vraag ik nu met een zachte stem. Ik snap wel dat ze van geweld houden maar om dat uit te voeren op haar lichaam... Het lijkt me zo verkeerd. Kies dan een meisje dat er op kickt.


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    Ik ga naast Yarella zitten en eet zwijgend mijn eten op. Ik weet niet meer wat ik moet doen of moet zeggen. Ik heb mijn eten als eerste op en breng het naar de keuken. Ik ben normaal nooit thuis rond deze tijd. Ik plof neer naast Yarella. De kus vanmiddag was fijn, van zoenen en voelen weet ik alles..maar inprinciepe ben ik nog maagd en ik weet niet wat ik moet doen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik voelde tranen achter mijn ogen prikken bij de herinneringen, maar knipperde ze snel weg en haalde mijn schouders op. ''Gelukkig is het nu voorbij.'' zei ik zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Mijn adem stokt even. Ze zegt niet dat ze het tegenhield. Ik heb nu echt de neiging om haar te knuffelen maar onze borden staan in de weg. Voorzichtig zet ik ze weg en sla ik mijn armen om haar lichaam heen. "Je verdient veel beter dan dat." mompel ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik keek hem even aan, en glimlachte zwakjes. ''Het is moeilijk om respect te vinden in deze buurt.'' zuchtte ik. ''Zac zei dat ze alles met me mochten doen wat ze wilden.'' ik haalde mijn schouders op. ''Dat is precies hoe hij het zei, elke keer weer.'' Ik wendde mijn blik weer af. Ik vond het moeilijk om er over te praten, maar het luchtte wel op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yarella

    Ik speel een beetje afwezig met mijn eten, mijn gedachten zaten helemaal daar niet bij. Wat nou als Emilio al veel vaker sex had gehad met een meisje uit liefde? Ik was geen groentje want ik had sex voor het geld, maar dat betekende niks. Ik wist niet hoe je het met liefde kon doen en alles. Ik zucht even.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Winchester

    "Nu mogen ze dat niet meer." zeg ik zacht. Mijn lichaam trilt zachtjes van woede. "Als je één van die mannen ziet, of Zac, zeg je het maar. Dan krijgen ze ervan langs." knik ik en ik laat haar weer los. Ik pak mijn bord weer en eet verder.


    Your make-up is terrible